چهارشنبه , 26 اردیبهشت 1403

تورم و گرانی در آمریکا؛ مردم توان پرداخت هزینه‌های پزشکی را ندارند

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا، براساس نتایج نظرسنجی انجام شده توسط موسسه گالوپ، نزدیک به یک سوم (۳۰درصد) آمریکایی ها در سه ماه گذشته به دلیل گرانی از هزینه کردن در زمینه مراقبت های پزشکی مورد نیاز پرهیز کرده اند.

در نظرسنجی گالوپ آمده است که این نتایج و امتناع مردم آمریکا از استفاده از مراقبت های پزشکی،  درست در زمانی رخ می دهد که آمریکا از مارس تا اکتبر (اسفند سال گذشته تا آبان امسال) با افزایش سه برابری ابتلا به کرونا را تجربه کرده است.

نتایج همچنین نشان می دهد که تغییر رویکرد به ضرورت مراقبت‌های پزشکی، همه گروه‌های اجتماعی آمریکا از جمله آن‌هایی را که از پشتوانه مالی کافی برخوردار هستند، تحت تأثیر قرار داده است، حتی حدود ۲۰ درصد از خانواده های پردرآمد آمریکا که بیش از ۱۲۰۰۰۰ دلار در سال درآمد دارند، افزایش هزینه های زندگی را دلیل اصلی کاهش یا  پرهیز از استفاده از مراقبت های بهداشتی می دانند.

در گزارش موسسه گالوپ اشاره شده است که حدود ۱۰۰ میلیون آمریکایی سیستم مراقبت های بهداشتی کشور را گران می دانند.

حدود ۱۵۰ میلیون آمریکایی (۵۹درصد) می گویند که اکنون بیشتر نگران هزینه خدمات مراقبت های بهداشتی هستند و ۴۵درصد بیشتر نگران هزینه داروهای تجویزی هستند.

بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان عنوان کرده اند که هزینه‌های بالای مراقبت‌های پزشکی، استرس زیادی به زندگی روزمره آنها وارد می‌کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …