جمعه , 10 فروردین 1403

معاون وزیر گردشگری: ظرفیت فرودگاه پیام البرز برای توسعه گردشگری مورد استفاده قرار گیرد

 جواد واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   کرج     با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان البرز، اظهار داشت: در نمایشگاه امسال علاوه بر گردشگری موضوع صنایع دستی هم اضافه شده است.

وی افزود: غرفه‌های موجود در نمایشگاه بدون دریافت هزینه ای به متقاضیان واگذار شده و هدف حمایت از تولیدات صنایع دستی بوده است.

معاون پارلمانی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان اینکه  این نمایشگاه دارای انسجام بسیار خوبی است، گفت: استان البرز نسبت به استان‌های دیگر تمایز فراوانی دارد زیرا دارای قدمت و گذشته طولانی است.

واحدی با اشاره به اینکه طراحی در حوزه توریسم کشاورزی در غرفه استان البرز یکی از این مزیت‌ها است، تصریح کرد: گردشگری کودک یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون پارلمانی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کشور با اشاره به اینکه  هنرهای  دستی استان البرز در بحث گلیم و فرش بسیار چشمگیر بوده است، ادامه داد:این محصولات باید برند سازی شود.

وی با اشاره به اینکه استان البرز در حوزه فرودگاهی و حمل و نقل هوایی پیشرفت بسیار چشم گیری داشته است ،بیان کرد: در دنیا فرودگاه یکی از عوامل اصلی جذب گردشگر است  که زیر ساخت گردشگری خود وجود فرودگاه است.

واحدی گفت: استان البرز این زیر ساخت را دارد و می تواند از این ظرفیت برای جذب توریست و گردشگر استفاده کند و حتی به استانهای همجوار هم خدمات دهی کند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …