یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

به کارگیری یک هزار مربی در باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز از استخدام یک هزار مربی ورزشی در این باشگاه خبر داد و گفت: تلاش‌ها بر تقویت این باشگاه معطوف شده است.

به کارگیری یک هزار مربی در باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، رحیم اسفندیاری، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه هر چه بیشتر اشتغال، بنا داریم که به همین منظور امسال یک هزار مربی ورزشی در رشته‌های مختلف را به کار گیریم.

به گفته مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز: اکنون باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز با در اختیار داشتن ۱۰۰ مکان ورزشی در سراسر استان و با ۳۰ رشته ورزشی در لیگ‌های استانی و ملی در حال فعالیت است.

اسفندیاری افزود: با توجه به وجود چنین ظرفیتی و از سوی دیگر در جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۱ برای ایجاد اشتغال، یک هزار مربی ورزشی در رشته‌های مختلف در آکادمی‌ها و پایگاه‌های استعداد یابی این باشگاه گزینش و به کار گرفته خواهند شد.

او ادامه داد: علاقه‌مندان و مربیان در ۲ بخش آقایان و بانوان می‌توانند رزومه خود را به صفحه رسمی باشگاه ارسال تا پس از بررسی‌های لازم در این باشگاه به کار گرفته شوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …