پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

تعیین وقت دادگاه پرونده آذین خودرو سارینا

رئیس کل دادگستری البرز گفت: اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده آذین خودرو سارینا، ۸ اسفندماه در شعبه ۱۰۹ دادگاه کیفری۲ کرج برگزار خواهد شد.

تعیین وقت دادگاه پرونده آذین خودرو سارینابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، فاضلی هریکندی گفت: دادگاه نواقصی را نسبت به تحقیقات پرونده آذین خودرو سارینا اعلام کرده و به همین دلیل پرونده به دادسرا اعاده شده بود.

به گفته رئیس کل دادگستری البرز: دادسرای کرج مامور شد تا در مدت ۳ روز نسبت به رفع نواقص و انجام تحقیقات اقدام کند که در نهایت روز شنبه پرونده با رفع نواقص به دادگاه اعاده شد.

رئیس کل دادگستری البرز گفت: این پرونده ۲۷۸ نفر شاکی و ۹ نفر متهم دارد.

او افزود: شخصی با ثبت شرکتی به نام آذین خودرو در کرج، با وعده فروش خودرو به قیمت کارخانه با مشارکت تعدادی دیگر از متهمان از افراد متعددی در استان‌های مختلف مبالغی در حدود ۵۰ میلیارد تومان اخذ کرده و در ابتدای فعالیت با تهیه خودرو از بازار آزاد، خودرو را در اختیار متقاضیان قرار داده، اما بعد مدتی از تحویل خودرو استنکاف کرده بود.

در برنامه ملاقات مردمی رئیس قوه قضاییه که هفته گذشته برگزار شد، یکی از مراجعه‌کنندگان از جمله شاکیان و مالباختگان پرونده کثیرالشاکی خودرویی بود که رئیس قوه قضاییه پس از شنیدن توضیحات این مراجعه‌کننده، با رئیس‌کل دادگستری استان البرز تماس گرفت و تاکیدات و دستورات مقتضی را برای تسریع در تعیین تکلیف این پرونده صادر کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …