جمعه , 21 اردیبهشت 1403

هدف گذاری سال جاری تولیدات دانش بنیان با قابلیت اشتغالزایی

رییس پارک علم و فناوری البرز گفت: با توجه به نام گذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی از سوی رهبر معظم انقلاب، هدف در سال جاری تولیدات دانش بنیانی خواهد بود که اشتغال‌زایی به همراه دارند.

هدف گذاری سال جاری تولیدات دانش بنیان با قابلیت اشتغالزاییبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مهدی عباسی، در دیدار با نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ افزود: بنابراین توجه به جوانان فارغ التحصیل در این زمینه به جد مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گفته رییس پارک علم و فناوری البرز: اکنون البرز به لحاظ تعداد شرکت‌های دانش بنیان رتبه چهارم کشور را دارد و باید زمینه حضور هرچه بیشتر شرکت‌های دانش بنیان را در این پارک فراهم کنیم.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ نیز گفت: مجلس شورای اسلامی موادی از طرح جهش تولید دانش بنیان را تصویب کردند که نتیجه اجرایی شدن آن، برداشتن موانع بر سر راه شرکت‌های دانش بنیان است.

او با اشاره به ایده‌های نوآورانه جهت حمایتی افزود: مجلس شورای اسلامی موادی از طرح جهش تولید دانش بنیان را تصویب کردند که نتیجه اجرایی شدن آن، برداشتن موانع بر سر راه شرکت‌های دانش بنیان است.

در استان البرز از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان، ۴۷ شرکت در پارک علم و فناوری فعالیت دارند.                                               

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …