یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

۴۷ هزار کلاس اولی البرز راهی کلاس های درس شدند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز روز پنجشنبه درحاشیه آیین جشن شکوفه های دبستان شهید علی زنگنه درکرج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه شهیدان معلم و دانش‌آموز به ایرنا گفت: بیش از۴۷ هزار کلاس اولی در سال تحصیلی جدید از امروز یکم مهرماه فعالیت آموزشی و تربیتی شان  در یک هزار و ۴۷۲ کلاس درس فضای مجازی آغاز می‌شود.
یونس جاوید نسب اظهارداشت: دانش آموزان با حضورشان در مدرسه نشاط و سرزندگی را به ارمغان می آورند که حدود ۲ سالی می شود به علت شیوع ویروس کرونا شاهد حضور دانش آموزان در خانه دومشان نیستیم.

وی تصریح کرد: امروز اول مهرماه، آغاز بهار تعلیم و تربیت است که از خانواده های دانش آموزان انتظار می رود آموزش و پرورش را درفرایند یادگیری و مهارت آموزی به فرزندانشان همراهی کنند.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید که از امروز آغاز شده است، بناست آموزش ها را به صورت مجازی و در بستر شبکه دانش آموزی شاد به پیش ببریم و پس از مهیا شدن زیرساخت ها و ملزوم های بهداشتی و با اطمینان خاطر و رعایت پروتکل های بهداشتی به تدریج به سمت آموزشی های حضوری خواهیم رفت.

جاوید نسب ادامه داد: جدایی و دوری دانش آموزان از مدرسه ضرر و زیانش به خود این قشر برمی گردد و مهم ترین آن پایین آمدن کیفیت یادگیری و افت آموزشی خواهد بود که حتی در کوتاه مدت خود را نشان می دهد.

وی بیان داشت: روح و سرزندگی و نشاط مدرسه به حضور با طراوت و شادابی دانش آموزان است و مدرسه ای که خالی از دانش آموز باشد  در واقع روح ندارد و نمی تواند امید بخش باشد.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم با کاهش و یا ریشه کنی کرونا برنامه های و فعالیت های آموزشی و پرورشی مان را به صورت متعارف و عادی پیش بگیریم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرزتاکیدکرد: وزارت آموزش و پرورش و فرهنگیان از جمله در استان البرز همه تلاش خود را بکار بسته است که دانش آموزان از آموزش بی بهره نباشند و به طور پی درپی در جریان یادگیری قرار گیرند.

استان البرز ۴۸۰ هزار دانش آموز دارد که بیش از نیمی از آن در مدارس ابتدایی تحصیل می کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …