چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

تقدیم هدایای رهبر معظم انقلاب به ورزشکاران پارالمپیکی البرز

هدایای رهبر معظم انقلاب به ورزشکاران پارالمپیکی استان با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار البرز، تقدیم شد.

تقدیم هدایای رهبر معظم انقلاب به ورزشکاران پارا اُلمپیکی البرزیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ پیش از ظهر امروز آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج با همراهی استاندار البرز ابتدا به منزل مهرزاد مهروان ملی پوش تیم والیبال نشسته کشور رفتند و هدایای رهبر انقلاب را به این ورزشکار فردیسی تقدیم کرد.

سپس در دفتر امام جمعه کرج از امیر جعفری مدال آور تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان در پار المپیک توکیو تجلیل و هدایای رهبر انقلاب به وی تقدیم شد.

آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل و تقدیر از ورزشکاران مدال آور پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ و اهدای لوح مقام‌معظم رهبری، ضمن گرامیداشت ایام و تبریک آغاز ماه رجب، گفت: حضور ورزشکاران در سطوح مختلف رقابتی از جمله کشوری، بین‌المللی و … برای کشور بسیار مهم و با ارزش است.

او با اشاره به اینکه کسب مدال، افتخارآفرینی برای جامعه است، افزود: موفقیت ورزشکاران در سطوح فراملی نشاط و امیدواری را به جامعه تزریق می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز یادآور شد: همچنین ورزشکاران به عنوان الگوی رفتاری درست برای نسل جوان هستند و بسیاری از قشر جدید با الگوبرداری از این قشر به سمت ورزش سوق پیدا می‌کنند.

او تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری رقابت و موفقیت ورزشکاران ملی در سطوح مختلف در نوع خود هویت بخشی ملی و دینی برای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت.

امام جمعه کرج گفت: حرکات ورزشکاران از جمله نوع شادی و شکرگزاری آن‌ها می‌تواند ارزش‌های دینی و ملی را به مردم کشورهای دیگر منتقل کند که در نوع خود صدور ارزش‌های دینی-اتقلابی را به دنبال دارد.

او با تاکید بر اینکه حضور ورزشکاران در رقابت‌های مختلف حتی بدون دریافت مدال نیز حائز اهمیت است، ادامه داد: این اقدام به ظاهر ساده آثار و برکات بسیاری به دنبال دارد از این رو تجلیل از ورزشکاران در این ایام مبارک انجام شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …