پنجشنبه , 30 فروردین 1403

۲۶ پروژه محرومیت‌زدایی در هفته بسیج در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در سپاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد اظهار داشت: بسیج امروز مانند یک درخت تنومند و بزرگ در همه شرایط سخت و تحریم‌ها در کنار مردم ایران سینه خود را سپر کرده است.

وی افزود: بسیج امروز خادم و پاره تن مردم است و در همه مواقع ضروری به مردم خدمت  می‌کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه  بسیج یکی از بی‌نظیرترین تشکل‌ها در دنیا است بیان کرد: بسیج در هر جایی که بتواند گرهی از مشکلات مردم باز کند عاشقانه و خالصانه ورود کرده است.

حیدرنیا با بیان اینکه بسیج برای کوتاهی دست دشمن تلاش می‌کند، ادامه داد: بسیج یک نیروی مردمی و برخواسته از اقشار مردم  است و وابسته به هیچ گروه و جریان و هیچ طیفی نیست.

وی با بیان اینکه امروز بسیج برای اجرای منویات رهبری در گام دوم انقلاب خود را آماده کرده است تصریح کرد: در شرایطی که دشمن به دنبال ایجادشرایط سخت معیشتی است بسیج بر خود تکلیف می‌داند که برای مقابله با دشمن ورود کند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه  بیش از 4 هزار و 400 برنامه در 42 عنوان در هفته بسیج در استان البرز  تدارک دیده شده است تصریح کرد: بیش از 1000 پایگاه مقاومت بسیج در استان فعالیت دارند و 50 زندانی غیرعمد با میزان بدهی یک میلیارد تومان در این هفته با کمک خیرین و بسیج و سپاه آزاد  و به آغوش گرم خانواده‌های خود بر می‌گردند.

حیدرنیا با اشاره به اینکه زنگ بسیج در یکی از مدارس با تعداد کمی از دانش‌آموزان نواخته می‌شود افزود: در نخستین روز بسیج که با نام بسیج اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری شده است رزمایش اقتدار جهادگری با بیش از 90 گروه جهادی و 1350 جهادگر همزمان به محلات کم برخوردار اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه افتتاح 26 پروژه محرومیت‌زدایی در دومین روز از هفته بسیج انجام می‌شود گفت: در این هفته بیش از 10 هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر برای نیازمندان تهیه شده است.

حیدرنیا با بیان اینکه در هفته بسیج 26 پروژه با بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار به سرانجام  می‌رسد ، گفت: بیش از 230 پروژه تا پایان سال به مبلغ 120 میلیارد ریال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه 42 تیم جهادی و تخصصی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان را در استان  اعزام می شوند گفت: از ابتدای سال 99 تا کنون بیش از 1100 واحد تولیدی عارضه یابی و مشکلات آنها برطرف شده است.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …