سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

کلنگ‌زنی طرح مسکن هزار و ۱۵۶ واحدی در کرج/ تسهیلات مسکن ایثارگران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از البرز، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران، در این مراسم معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های جدی دولت مردمی آیت‌الله رئیسی تأمین مسکن است به همین منظور سازمان‌های محوری مانند وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌ها مأموریت پیدا کرده‌اند که برای تأمین مسکن ذی‌نفعان خود تلاش کنند.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی افزود: بر اساس مصوبه دولت و سفرهای استانی در قالب طرح جهش مسکن 5 درصد از هر پروژه‌ای که برای تأمین مسکن احداث می‌شود به ایثارگران تعلق پیدا می‌کند ضمن اینکه به تمام ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اختیارات کافی داده شده است تا با همراهی ادارات راه و شهرسازی تأمین زمین برای ایثارگران انجام شود.

وی با اشاره به اینکه منابع بانکی مسکن ایثارگران با مصوبه هیئت دولت در سال جاری افزایش داده شده است، تصریح کرد: سقف تسهیلات مسکن 400 میلیون تومان در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ، 300 میلیون تومان در سایر شهرها و 250 میلیون تومان در روستاها تعیین شده است و ایثارگرانی که تاکنون از خدمات مسکن بهره‌مند نشده‌اند در دریافت تسهیلات دارای اولویت هستند.

 قاضی‌زاده هاشمی ضمن قدردانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به دلیل تأمین زمین برای ایثارگران، گفت: استان البرز با همکاری راه و شهرسازی نسبت به تأمین زمین برای مسکن ایثارگران اقدام کرده است و اکنون کلنگ‌زنی پروژه ساخت یک هزار و 156 واحدی در سیاهکلاهان با مشارکت پیمانکار انجام شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: در استان البرز بیش از 3300 ایثارگر فاقد مسکن هستند و از تسهیلات بانکی نیز استفاده نکرده‌اند و با کلنگ‌زنی این پروژه حجم زیادی از مشکل تأمین مسکن ایثارگران این استان مرتفع خواهد شد. بر این اساس مقرر شده است با سرمایه اولیه خود پیمانکار کارهای مقدماتی انجام شود و در مرحله بعدی با استفاده از تسهیلات بانکی و مشارکت ایثارگران منازل این عزیزان آماده تحویل شود.

به گزارش تسنیم، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در سفر به استان البرز با خانواده شهیدان «داود و محمدحسین فهمیده»، شهیدان «یوسف و محمود شجاعی» و جانباز سرافراز 70 درصد حجت‌الاسلام‌والمسلمین «عبدالله پور مظاهری» دیدار و از آنان تجلیل کرد.

انتهای پیام/ن
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …