جمعه , 21 اردیبهشت 1403

ظرفیت شوراهای اسلامی برای توسعه چهارمحال و بختیاری به‌کار گرفته می‌شود

غلامعلی حیدری روز شنبه در نخستین نشست اعضای شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مردم با حضور در انتخابات و انتخاب رییس‌جمهور، اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران انتظار دارند با خرد جمعی و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان برای توسعه شهرها تلاش شود.

وی افزود: اعضای شوراهای اسلامی شهرها بر روند فعالیت شهرداران انقلابی و جهادی نظارت و در امور شهرداری با هدف رفع مشکلات مردم ریل‌گذاری کنند.
حیدری تصریح کرد: تاکید بر رعایت قوانین، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نصب تصاویر شهدا در خیابان‌ها و میدان‌های اصلی، نظارت بر پاک‌دستی، جلوگیری از انحراف‌های احتمالی، رفع مشکلات و برخورد مناسب، اسلامی، عاقلانه و متین با مردم در دستور کار اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد.
وی یادآور شد: رعایت حقوق شهروندی، زیباسازی، ایجاد نشاط، بهبود وضعیت مبلمان شهری و تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت با هدف تحول در شهرهای استان جزو اولویت‌های اعضای شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران قرار گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پرهیز از روزمرگی، توسعه فضای سبز، بهره‌مندی بهینه از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود با استفاده از سلیقه مورد توجه جدی باشد تا مردم آزرده نشوند.
وی گفت: مطالبات و انتظارات مدیریت ارشد استان به‌زودی پس از انتخاب تمامی شهرداران چهارمحال و بختیاری در یک همایش اعلام می‌شود.
حیدری تاکید کرد: بررسی علمی برنامه‌ها، استفاده از ظرفیت صاحب‌نظران، بهره‌مندی از نظر افراد دانشگاهی و بهره‌گیری از خرد جمعی می‌تواند در تسریع دستیابی به اهداف توسعه‌ای تاثیرگذار باشد.
وی افزود: موضوع‌های مهم و مؤثر در روند توسعه بخش‌های مختلف استان شناسایی و راهکارهای علمی و کارشناسی برای اجرای آن و رفع مشکلات احتمالی انجام می‌شود.
حیدری تصریح کرد: جذب اعتبارات ملی و استانی، تحقق برنامه‌های سال ۱۴۰۰، تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۱، تهیه برنامه‌های مرتبط با سفر رییس‌جمهور و برنامه‌ریزی برای تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام به‌عنوان برنامه‌های راهبردی استان با سرعت در حال پیگیری است.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …