پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

جشنواره «انار» در بوستان ایران کوچک کرج آغاز به کار کرد

پیمان بضاعتی پور رییس سازمان سیما،‌ منظرو فضای سبز شهرداری کرج در حاشیه برگزاری این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت:   با توجه به سکونت اقوام مختلف ایرانی در کلانشهر کرج با آداب و رسوم گوناگون و تنوع قومیتی برگزاری چنین جشنواره هایی در دستور کار مدیریت شهری کرج قرار گرفته است.

این مسوول بیان داشت: برای برگزاری جشنواره انار حدود ۷۰ غرفه با سازه موقت طراحی و جانمایی شده ضمن آنکه ۳۳ غرفه نیز به صورت ثابت در پارک ایران کوچک فعال است .

بضاعتی پور با بیان اینکه  ایران کوچک فضای فرهنگی بوده و به عنوان باغ فرهنگ کشور  ثبت در یونسکو شده است، اظهارداشت:  تلاش می شود تا پایان سال و ایام نوروز ۱۴۰۱ جشنواره های دیگر با عناوین مختلف در پارک  ایران کوچک ،‌کاخ  تاریخی مروارید و پارک جهان نما فعال شود و از هنرمندان نقاط مختلف کشور کمک گرفته می شود.

بضاعتی پور خاطرنشان کرد که  در  جشنواره  انار غرفه های صنایع دستی، هنری و  مشتقات  انار  مانند رب انار، لواشک، ترشک، عرضه انواع آش، ‌نان‌های سنتی شهرهای مختلف برپا شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج یاد آور شد که تا پایان سال برپایی جشنواره عرضه غذا نیز در این کلانشهر در دستور کار قرار گرفته است.

جشنواره انار ازامروز چهارشنبه  تا جمعه جمعه   ۲۴ دیماه جاری در پارک ایران کوچک فعال است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …