چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

از سرگیری فعالیت فوتبال ساحلی در البرز پس از سال‌ها توقف

مسوول کمیته فوتبال ساحلی البرز گفت: تیم فوتبال ساحلی استان پس از سال‌ها توقف فعالیت خود را از سر گرفت و در رقابت‌های پیش روی کشور که از اردیبهشت امسال شروع می‌شود شرکت خواهد کرد.

از سرگیری فعالیت فوتبال ساحلی در البرز پس از سال‌ها توقفبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، شهرام دانه کار، افزود: با اهتمام هیات، باشگاه مقاومت و مسوولان ورزشی و شورای شهر چهار باغ با توجه به ظرفیتی که در این رشته ورزشی در استان وجود دارد بار دیگر فوتبال ساحلی در البرز احیا و فعالیت خود را از سر گرفت.

مسوول کمیته فوتبال ساحلی البرز با اشاره به اینکه با وجود متوقف شدن فوتبال ساحلی در البرز به مدت ۱۰ سال هنوز این استان را به نام این رشته ورزشی می‌شناسندگفت: هم اکنون مرحله تست گیری از بازیکنان بومی استان آغاز که در روز‌های آینده این مرحله نیز به پایان خواهد رسید و تیم بسته می‌شود.

دانه کار افزود: رقابت‌ها از اردیبهشت ماه آغاز می شود، که هدف ما این است که بتوانیم در لیگ مناطق یک کشور بهترین نتایج را کسب و به لیگ دسته یک و به دنبال آن به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور صعود کنیم.

او ادامه داد: البرز از گذشته حرف‌های زیادی در رشته فوتبال ساحلی برای گفتن داشته و امروز نیز این امیدواری وجود دارد که با یک همت جمعی بتوان بار دیگر به عنوان یک رقیب جدی در رقابت‌ها حاضر شویم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …