یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

۱۱۵ پرونده صنایع به اورژانس کسب و کار البرز ارجاع داده شد

مسعود قاسمی روز یکشنبه درنشست خبری با بیان اینکه اورژانس کسب و کار البرز از آذرماه سال ۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده است ، افزود:  از مجموع  ۱۱۵ پرونده ارجاعی  ۳۲ پرونده آنها  ضمن رفع مشکل و مختومه شده است.

وی  از اتاق بازرگانی به عنوان نماد بخش خصوصی و صدای رسای فعالان این عرصه نام برد و گفت: اهم تلاش ما کمک به رفع موانع پیش روی تولید، صادرات و واردات است.

دبیر اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز اظهار کرد: این اورژانس تلاش وافری را از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی استان جهت رفع مشکل پرونده های دریافتی در دستور کار قرار داده است و این مهم در کمیسیون‌های اتاق بازرگانی البرز نیز در حال بررسی و پیگیری است.

قاسمی بیان کرد: در پرونده‌های ارجاع داده شده به اورژانس کسب و کار اتاق البرز بیشترین حجم پرونده‌های در زمینه های امور مالیاتی، صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و تامین اجتماعی بوده است.

وی ادامه داد: در نشست اخیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز با موافقت استاندار مصوب شد که نامه‌های ارجاعی اورژانس کسب و کار به نهادها و ادارات مختلف در اسرع وقت بررسی و پاسخ داده شود.

قاسمی گفت: از همه ادارات دولتی درخواست داریم با اتاق البرز در رسیدگی به پرونده‌های اورژانس کسب و کار همکاری کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مسائل طرح شده مورد بررسی و اقدام قرار گیرد.

وی افزود: این اورژانس کسب و کار ضمن بررسی برخی مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی در اورژانس کار، برای آنان که علی رغم انبوه مشکلات حقوق کارگران را به موقع پرداخت کردند بخشودگی جرائم مالیاتی دریافت کردیم.

استان البرز دارای سه هزارو ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …