پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

توسعه زیرساخت های آموزشی در البرز حاصل همدلی است

سالار قاسمی روز سه شنبه درآیین بهره برداری ازدبیرستان شهید باب الله مؤمنی و اعزام کاروان توزیع اقلام و تجهیزات آموزشی و ورزشی که درآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج برگزارشد،افزود: استان البرز ۲۵ هزار فرهنگی و یک هزار کادر ادرای دارد که به تنهایی نمی تواند در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان فعالیت های شاخص انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه درآموزش و پرورش البرز روحیه همدلی، رفاقت و صداقت حاکم است، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری های انجام شده در انجام پروژه ها بزرگ البرز نیز حکایت ازاین موضوع مهم دارد.
وی بیان داشت: مدرسه مثل مسجد مقدس است و باید درآن با صداقت سخن گفت.

قاسمی با اشاره به اینکه خدمات نظام و دولت دراین سالها در استان البرز مشهود است،یادآورشد: دولت ها می آیند و می روند اما آنچه باقی می ماند، انجام خدمات صادقانه برای خدمت به مردم در نظام مقدس است.

وی از حمایت همه کسانی که آموزش و پرورش را مورد حمایت قراردادند، قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش برای تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی نیاز به تداوم روحیه همدلی در دولت سیزدهم دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز در ادامه به برگزاری جشنواره علمدار، فردا، پایگاه های مجازی قرآن و سایر فعالیت های تربیتی دراین شرایط کرونایی اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش البرز برای اولین بار در کشور۴ هزار و ۲۰۰ معلم ابتدایی و ۱۰۰ مدرس قرآنی برای توانمند سازی قرآنی با هدف تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی تربیت کرد.

وی یادآورشد: در کنکور امسال نیز ۵۰۰ رتبه زیر هزار در البرز داشتیم و همچنین موفق به احداث و تکمیل ۲۵ پروژه آموزشی و پرورشی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان شده ایم.

قاسمی گفت: کاروان های تجهیزات مورد نیاز مدارس با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به مدارس به رغم تحریم ها و جنگ اقتصادی که حاکم است، هستیم است.

وی به تکمیل و تجهیز درمانگاه و بیمارستان فرهنگیان کرج که در کشورکم نظیر است پرداخت و عنوان کرد تا کنون برای ساخت آن ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی تاکید کرد: سال تحصیلی جدید را درالبرز با شعار کارنامه ماندگار- مهریادگار در دستور کاری قراردادیم تا بهترین شرایط برای بازگشایی مدارس استان فراهم آید که به لطف الهی این آمادگی کامل وجود دارد.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …