پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

۲۰۰ هزار اصله نهال با مشارکت خانوادهای شهدا و ایثارگران در البرز کاشته می‌شود

 سلیمان رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کرج  در مورد برگزاری مراسم روز درختکاری با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان البرز اظهار داشت:  از  امروز 200 هزار نهال در کردان با مشارکت خانواده‌های شهید و ایثارگران استان البرز کاشته می‌شود.

وی با اشاره به جامعه بالای آماری در حوزه شهدا و ایثارگران در استان البرز، افزود:در حال حاضر  3 هزار 260 والدین شهید در استان زندگی می کنند.

مدیر کل بنیاد شهید استان البرز با بیان اینکه  5 هزار و 250 شهید و  13 هزار و 294 جانباز و هزار و 40 آزاده  در این استان زندگی می کنند،  بیان کرد: 17 هزار پرونده مهمان از سراسر کشور به عنوان مهمان برای درمان، اشتغال در استان البرز وجود دارند که یک جامعه آماری بالایی است.

رستمیان با اشاره به اینکه به مناسبت اعیاد شعبانیه جنگ  شادی در سالن نژاد فلاح کرج برگزار می‌شود ، گفت: 500 نفر از خانواده شهدای جانباز  70 درصد را به اردوهای سه روزه  و 500 نفر دیگر از خانواده‌های شهدا  و ایثارگران را  در شب 22 اسفند به جمکران اعزام می کنیم.

وی با بیان اینکه در ارتباط با موزه شهدای گلزار امام زاده محمد(ع) کرج اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان تدارک دیده شده است، تصریح کرد: شهرداری کرج در بهسازی و نوسازی گلزار شهدای امامزاده محمد کرج مشارکت می کند.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …