پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

بحرینی‌ها کشتار مردم یمن توسط ائتلاف سعودی را به شدت محکوم کردند

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری «تیار الوفاء الإسلامی» (جریان اسلامی الوفاء)، در بیانیه این گروه‌ها آمده است: حمله وحشیانه اخیر و تشدید جنون‌آمیز تنش‌های ائتلاف شرور عربستان – امارات را که دست به جنایات وحشیانه علیه بشریت با پوشش مستقیم آمریکا – صهیونیست علیه مردم یمن می زند، لکه ننگی بر پیشانی جامعه جهانی می‌دانیم.

گروه‌های مخالف بحرینی سکوت شرم‌آور و مشکوک جامعه جهانی در قبال این کشتار را که در برابر دیدگان جهانیان صورت می گیرد، محکوم کردند.

در این بیانیه از تمام آزادگان جهان خواسته شده است، اقدامی جدی و مسؤولانه برای توقف فوری جنگ یمن و همچنین اعمال فشار برای محکومیت این اقدام جنایت آمیز صورت گیرد.

این گروه همچنین از آزادگان جهان درخواست کردند که آنها محاکمه رهبران ائتلاف سعودی – اماراتی و حامیان آنان به ویژه؛ آمریکا – شیطان بزرگ – و صهیونیست‌ها به عنوان جنایتکاران جنگی و عاملان کشتار بشریت را خواستار شوند.

گروه‌های انقلابی بحرین همچنین همبستگی کامل خود با ملت مظلوم یمن را اعلام و تأکید کردند که آنها حامی این ملت و تمام اقداماتی است که برادران یمنی برای مقابله با این تجاوز وحشیانه و در دفاع از خاک‌، ناموس، عزت و شرف و حاکمیت کشورشان انجام می دهند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربستان و امارات روز جمعه یک زندان در استان صعده را بمباران کردند که در نتیجه آن، ۸۲ نفر کشته شده و ۲۶۶ نفر دیگر زخمی شدند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …