چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

کرونا بیش از ۷۰ درصد باشگاههای ورزشی البرز را متضرر کرد

حمید حیدرخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حدود یک هزار و ۷۰۰ باشگاه خصوصی در استان فعالیت داشتند که تعطیلی ها ناشی از شیوع ویروس کرونا سبب شده تا بیش از ۷۰ درصد از این باشگاه دچار خسارت هایی غیر قابل جبران شوند.

وی اضافه کرد: اگر امروز به سایت های فروش نگاهی بیاندازید به خوبی می بینید که چه میزان دستگاه های بدنسازی و ورزشی از سوی باشگاه داران برای فروش به نمایش گذاشته شده است.

حیدرخانی اظهار داشت: کرونا سبب تعطیلی این باشگاه ها و خسارت وارد شدن به آنها نشده بلکه عدم برنامه ریزی درست سبب شده تا باشگاه داران دچار چنین خسارت هایی و ضررهایی شوند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام البرز تصریح کرد: چرا که زمانی که بحث تعطیلی می شود بیشترین نگاه ها سمت باشگاه های ورزشی می رود آیا ویروس کرونا فقط در باشگاه ها وجود دارد؟

حیدرخانی ادامه داد: این موضوع سبب شده تا باشگاه داران ما چوب حراج به وسایل خود بزنند و بخشی از آنها به دنبال مشکلاتی که با مالکین خود پیدا کرده اند و امروز دچار دعواهای حقوقی شده و اختلافات به دادگاه ها کشیده شده است.

وی خاطر نشان کرد: یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی در استان البرز وجود دارد که  با تعطیلی این باشگاه ها چه حجمی از نیروی کار بیکار می شوند و انتظار ما از قبل این بوده و هست که به جای تعطیلی تدبیری اندیشیده شود تا مردم کمتر دچار آسیب شوند.

حیدرخانی گفت: طی چند سال گذشته با توجه به اینکه البرز در بخش سرانه های ورزشی یکی از استان های ضعیف کشور است تمام تلاش ما بر این بوده تا سرانه استان را در این بخش افزایش دهیم که به موفقیت هایی نیز رسیدیم اما با این بی توجهی ها امروز سرانه ورزشی در البرز به جای اول خود برگشته چرا که راحت ترین راه را بستن باشگاه ها دانستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …