جمعه , 7 اردیبهشت 1403

بازآفرینی بافت های فرسوده مشکین دشت در دستور کار قرار گرفت

حسین بغدادی شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران در صحن علنی شورای شهر مشکین دشت افزود: با اجرای طرح ساماندهی  جامع در مشکین دشت بسیاری از مشکلات این شهر حل می شود و به دنبال آن طرح تفضیلی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی باید در شهر مشکین دشت ایفای نقش کنند ، افزود: انتظار می رود این دستگاه ها برای تغییر سیمای مشکین پای کار بیایند.

بغدادی گفت : انتظار می رود نمایندگی ادارات ارشاد اسلامی ، تربیت بدنی ، آموزش و پرورش ، جهاد کشاورزی ، راه وشهرسازی و برق در شهر ۸۵ هزار نفری مشکین دشت مستقر شوند.

شهردار مشکین دشت افزود:  این شهرداری ۱۳ مکان  برای استقرار ادارات شهرستان فردیس واگذار کرده است هر چند  شهرداری مشکین دشت  به لحاظ درآمد پایدار دچار مشکل شده اما  ساختمان دادسرا، پلیس امنیت، پلیس مواد مخدر، صندوق کارآفرینی امید و برخی ادارات دیگر توسط این شهرداری تامین شده است .

بغدادی بیان داشت : هر دستگاه اجرایی که در شهر مشکین دشت مستقر شده به آن  کمک کرده ایم اما در مقابل به وظیفه خود عمل نکرده است.

وی به برخی پروژه های عمرانی در دست اقدام اشاره کرد و گفت :  روشنایی بلوارشهید سردار سلیمانی ، بلوار شهدای ارتش و بلوار شهرک شهید رستمی ، توسعه آرامستان مشکین دشت از مهمترین پروژه های در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل عمومی شهروندان با مشکل جدی روبرو هستند، افزود: مشکین دشت سازمان اتوبوسرانی مستقل ندارد که برای خرید اتوبوس در حال انعقاد قرار داد با بخش خصوصی هستیم.

شهردار مشکین دشت گفت: به تازگی قرارداد خرید  ۱۲ دستگاه اتوبوس منعقد شده و هفت دستگاه اتوبوس نیز  به شهر مشکین دشت اضافه می شود تا مشکل حمل و نقل عمومی مرتفع شود.

بغدادی افزود: سال گذشته ۵۶ میلیارد تومان بودجه شهرداری مشکین دشت بود اما بودجه ما ۱۰۰ درصد محقق شد مطالبات بر زمین مانده را زنده کردیم که از ۱۰ سال گذشته مانده بود.

وی گفت: شهرداری مشکین دشت جزو اولین شهرداری های استان البرز است که با ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سال مالی را تمام کرد و حدود ۱۴ میلیارد تومان بیش از اعداد مصوب شد.

شهردار مشکین دشت گفت: امسال نیز بودجه شهرداری مشکین دشت ۸۰ میلیارد تومان از سوی شورای شهر تعیین شد که از این میزان ۵۶ درصد در بخش جاری و ۴۴ درصد عمرانی هزینه می شود.

شهر مشکین دشت  ۸۵ هزار نفر جمعیت دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …