یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

کاشت نهال در صدا و سیمای مرکز البرز همزمان با هفته منابع طبیعی

در سومین روز هفته منابع طبیعی که به نام منابع طبیعی، فرهنگ و رسانه نامگذاری شده، مدیر کل صداو سیما‌ی مرکزالبرز به همراه جمعی از معاونان و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اقدام به کاشت نهل درمحوطه این مرکز کردند.

کاشت نهال در صدا و سیمای مرکز البرز همزمان با هفته منابع طبیعیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز البرز؛ علی صادق مقدسی مدیرکل صدا وسیمای مرکز البرز کاشت درخت و حفاظت از منابع طبیعی را از ارزش‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: صدا وسیما‌ی مرکز البرز در راستای نهادینه کردن فرهنگ ترویج درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی برنامه‌های مختلفی را تهیه و پخش می کند.

مدیر کل منابع طبیعی استان هم اهمیت فضای سبز و حراست از منابع طبیعی را برای استان البرز ضروری دانست و گفت: برای توسعه منابع طبیعی استان و افزایش سرانه فضای سبز در هفته منابع طبیعی بیش از ۳۰هزار  اصله نهال  در استان توزیع و کاشته می‌شود.

او  با توجه به شعار امسال با عنوان “ایران سرسبز، ایران قوی؛ همه باهم، جهاد برای حفظ و احیای منابع طبیعی” افزود: برای دستیابی به سیاست ها و اهداف ترسیم شده منابع طبیعی در این هفته، مشارکت همه جانبه مردم و همچنین دستگاه ها و بهره وری صحیح از ظرفیت تشکل ها، همیاران طبیعت،خیران آبخیزداری و پایگاه های بسیج در روستاها و شهرها و مرتعداران و بهره برداران الزامی است.

فرضی با تاکید بر اینکه اولویت این اداره برگزاری برنامه های هفته منابع طبیعی امسال با مشارکت و حضور مردم و سازمان های مردم نهاد است، گفت: مردم در هفته منابع طبیعی با حضور در طبیعت و کاشت نهال بیشتر با اهمیت حفظ سرمایه های ملی و خدادادی آشنا می شوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …