سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

آخرین جلسه شورای اداری فردیس با محوریت سفر رییس جمهور

آخرین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۰ شهرستان فردیس با حضور سیف‌الله شاهمراد‌پور معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری و مدیران دستگاه‌های اجرایی فردیس در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

آخرین جلسه شورای اداری فردیس با محوریت سفر رییس جمهوربه گزارش خبرگزرای صدا و سیما، مرکز البرز؛ این جلسه با محوریت سفر ریاست محترم جمهوری به استان البرز برگزار شد و طی آن فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان مشکلات و مسائل مهم شهرستان را با نماینده نهاد ریاست جمهوری مطرح کردند.

در این نشست آخرین وضعیت و مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و پروژه‌ها و مسائل پیشنهادی مدیران برای تخصیص اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان البرز مطرح شد.

فرماندار فردیس در این جلسه با تبیین اهمیت مشکلات شهرستان در حوزه‌های بهداشت و درمان ، ورزشی ، فرهنگی ، آموزشی و … ، خواستار چاره اندیشی برای بهبود این شاخص ها شد.

ابوالفضل اینانلو با بیان اینکه در سفر رییس جمهور اعتبار ویژه ای از اعتبارات بخش درمان استان برای تکمیل بیمارستان فردیس اختصاص یافته است افزود: با تخصیص این اعتبار عملیات ساخت و تکمیل تنها بیمارستان فردیس به پایان می‌رسد .

او به مشکلات درمانی شهرستان فردیس اشاره کرد و افزود: هم اکنون هیچ تخت بیمارستانی در فردیس وجود ندارد ، در حال حاضر ۳ بیمارستان در فردیس در حال احداث است و اگر به افتتاح برسد ۵۵۰ تخت برای این شهرستان مهیا می شود ، بیمارستان دولتی فردیس که ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اختلافات پیمانکار با دانشگاه علوم پزشکی مدتی این پروژه متوقف شد و علیرغم اینکه بارها قول افتتاح آن را به مردم دادیم متاسفانه به نتیجه نرسید.

او در ادامه با بیان اینکه ارتقای سطح امنیت شهرستان مورد تاکید و انتظار مردم است افزود : ارتقای ضریب امنیتی نیاز مبرم شهرستان فردیس است و ارتقای درجه انتظامی استان و شهرستان را در سفر ریاست چمهوری خواهیم داشت تا بتوانیم با افزایش کلانتری ها در سطح شهرستان، ضریب امنیت را افزایش دهیم.

اینانلو با بیان اینکه فردیس شرایط خاصی به لحاظ اجتماعی دارد و از آسیب های اجتماعی بسیاری رنج می برد،گفت: در این راستا قرارگاه اجتماعی در استان و به تبع آن شهرستان تشکیل شده و ۹ نقطه آسیب پذیر در فردیس و مشکین دشت شناسایی شده که باید مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.

او همچنین به جمعیت ۷۰۰ هزار نفری شهرستان فردیس اشاره کرد و افزود: متاسفانه علیرغم رشد بی رویه جمعیت هرساله، ملاک جمعیت فردیس و توزیع اعتبارات، سرشماری سال ۹۵ است که امیدواریم با در نظر گرفتن جمعیت واقعی شهرستان، از اعتبارات بهتری در راستای بهبود خدمت رسانی به مردم بهره مند شویم.

فرماندار فردیس همچنین به سایر نیازهای فردیس در خصوص کمبود زیرساخت های ورزشی، فرهنگی، آموزشی اشاره کرد و افزایش سرانه ها در شهرستان را نیازمند توجه ویژه دانست.

او در ادامه با اشاره به وجود شرکت های صنعتی مهم از جمله مجموعه مپنا، سیناژن و غیره گفت: امیدواریم مجموعه های صنعتی شهرستان به ویژه شهرک صنعتی سیمین دشت رسما جزو نواحی صنعتی کشور قرار گیرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …