جمعه , 7 اردیبهشت 1403

جوانان و نخبگان البرز برای رونق و توسعه اقتصادی راهکار ارائه کنند

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از  کرج،  مجتبی عبداللهی در مراسم چهارمین رویداد پیشگام که عصر امروز در دانشکده کشاورزی کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه جوانان نقش اساسی در پیروزی‌های دوران دفاع مقدس داشتند، اظهار داشت: بر این باور هستم که اکنون نیز جوانان می‌توانند نقش آفرینی کنند و کشور را به سوی پیروزی و پیشرفت ببرند.

وی ادامه داد: جوانان می‌توانند با استفاده از علوم روز دنیا برای مسائل و مشکلات جامعه چاره اندیشی کنند.

عبداللهی گفت: اکنون نوع مشکلات و ناهنجاری‌های دنیای امروز با گذشته متفاوت است و اختلاف فکری بین نسل‌های مختلف حتی در خانواده‌ها نیز وجود دارد.

استاندار البرز با بیان اینکه از جوانان درخواست دارم در خصوص نزدیک شدن نسل‌ها به هم و ایجاد فضای فکری مشترک برای جوانان و نسل‌های گذشته در خانواده و جامعه، راهکارهای تخصصی ارائه دهند، گفت:  مادر مشکلات و مسائل کشور ما اقتصاد است در صورتی که از توان بالایی در حوزه‌های مختلف برخوردار هستیم از این رو از جوانان درخواست داریم که برای این امر راهکار بدهند.

وی  با اشاره به اینکه باید جوانان را در دوره پس از تحصیل مورد حمایت قرار دهیم تا شغل و زندگی بهتری داشته باشند ، گفت: گروه های پیشگام و نخبگان در راستای توسعه و پیشرفت اقتصادی البرز طرح و برنامه بدهند.
عبداللهی افزود: از نخبگان و جوانان انتظار می‌رود ما را در راستای حمایت از افراد توانمند و نخبه کشور و مانایی این ظرفیت‌های بزرگ یاری کنند.

انتهای پیام/ ع

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …