شنبه , 15 اردیبهشت 1403

پلمب ۵۵ واحد صنفی غیرمجاز جمع‌آوری پسماند در کرج

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قیومی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از یکی از مراکز تجمیع زباله و ضایعات در منطقه پنج کرج با اشاره به جمع‌آوری این مراکز در راستای احقاق حقوق عامه اظهار کرد: در پی تقاضاهای مکرر مردمی مبنی بر اینکه برخی افراد سودجو در منطقه پنج و محدوده خیابان شهید ایرانی نسبت به جمع‌آوری زباله اقدام می‌کنند دادستانی به این موضوع ورود کرد.

وی بیان کرد: با تجمیع زباله‌ها، بهداشت ساکنان منطقه به خطر افتاده بود و با وجود هشدارها و تذکرات مکرر، اقدامی برای جمع‌آوری انجام نشد که بدین منظور در دو مرحله جمع‌آوری واحدهای غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت.

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج ادامه داد: در فاز نخست که چند هفته قبل اجرایی شد، نسبت به رفع انسداد معابر اقدام و ۲۹ واحد جمع‌آوری و به بقیه واحدها مهلت یک ماهه داده شد تا نسبت به جمع‌آوری اقدام کنند.

وی با اشاره به دستور اکید رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب کرج برای ساماندهی و جمع‌آوری مراکز تجمیع زباله‌ها متذکر شد: امروز با دستور قضائی صادرشده و با حضور فعال عوامل انتظامی و شهرداری کرج نسبت به جمع‌آوری ۹ تن زباله و انتقال آنها به حلقه دره اقدام شد و ۵۵ واحد پسماند غیرمجاز نیز جمع‌آوری شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …