جمعه , 14 اردیبهشت 1403

۵۰۰ تن میوه شب عید در فردیس ذخیره شد

«بهزاد پرویزی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۳ جایگاه عرضه میوه و میادین شهرداری ها برای شب عید در نظر گرفته شده که ۱۷ جایگاه در فردیس ،پنج جایگاه در مشکین دشت و ۲ جایگاه در روستای فرخ ابادزیبادشت با نرخ مصوب توزیع میوه شب عید اقدام می کنند.

وی در ادامه اظهار داشت : طبق برنامه ریزی صورت گرفته جایگاه های عرضه میوه از ۲۵ اسفندماه تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۱ برپا هستند تا شهروندان بتوانند میوه های شب عید خود را خریداری کنند.

پرویزی  افزود: با همکاری جهاد کشاورزی،اتاق اصناف، صنعت ،معدن وتجارت طرح نظارتی نوروز برای کنترل قیمت اقلام اجرا می شود.

معاون فرماندار فردیس گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر تنظیم بازار کالاهای اساسی مردم در این شهرستان تشدید شده است.

پرویزی بیان داشت: در اجرای طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی در یک ماه گذشته، پرونده ۶۲  واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی فردیس ارجاع شد.

در بهمن ماه گذشته ۲۸۱  واحد صنفی در این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفتند که از این تعداد ۱۳۵ واحد صنفی متخلف به اداره تعزیرات حکومتی فردیس معرفی شدند.

وی بیشترین تخلف صنفی را نانوایی ها دانست و گفت: بیشترین تخلف واحدهای صنفی گران فروشی ، کم فروشی، عدم درج قیمت وعدم صدور فاکتور بوده است.

پرویزی گفت:  بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی روزانه ۲۲ تیم و ۴۲ نیروی انسانی در۲ نوبت صبح و عصر در شهرستان فردیس با همکاری دامپزشکی، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی ،اتاق اصناف و صنعت معدن و تجارت رصد می کنند.

شهرستان فردیس ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …