جمعه , 31 فروردین 1403

پیش‌بینی ۱۰۷ پایگاه بهزیستی برای جمع‌آوری فطریه در البرز

به گزارش خبرنگار مهر، وجیهه محمدی فلاح صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: براساس فتوای مراجع تقلید، مؤمنان روزه‌دار می‌توانند زکات فطره و کفاره خود را به سازمان بهزیستی که متولی افراد دارای معلولیت، کودکان و زنان بی‌سرپرست و آسیب‌دیدگان اجتماعی است پرداخت کنند.

وی با اشاره به شیوه‌های دریافت فطریه آنلاین از سوی بهزیستی افزود: شماره حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی البرز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و یا شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ با شماره شبای IR330100004181034541961324 آماده دریافت کمک‌های مردمی به بهزیستی استان البرز است.

وی اضافه کرد: همچنین پرداخت از طریق کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵* از جمله شیوه‌های جذب وجوهات فطریه بهزیستی البرز بصورت آنلاین است و مردم می‌توانند با تکمیل فرم‌های این بخش، مبلغ اهدایی خود را برای مصرف خاص تعیین کنند تا فقط در همان مورد هزینه شود.

محمدی فلاح افزود: همچنین ۴۲۸ صندوق در ۱۰۷ پایگاه شامل فطریه عام، سادات، کفاره عمد، کفاره غیر عمد در این استان برای جمع آوری فطریه مردم پیش بینی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: ۶۷ پایگاه در کرج، ۹ پایگاه فردیس، ۱۰ پایگاه در ساوجبلاغ، ۵ پایگاه در اشتهارد، ۷پ ایگاه در نظرآباد و ۷ پایگاه در طالقان ۲ پایگاه در چهارباغ آماده جمع آوری فطریه هستند.

وی گفت: تمام موسسات خیریه‌ای که مجوز خود را از بهزیستی دریافت کرده اند اگر قصد جمع آوری زکات فطریه را دارند باید دارای مجوز جلب و جذب باشند و همچنین برای استقرار پایگاه جمع آوری فطریه باید دارای مجوز بهزیستی و شورای زکات استان البرز باشند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …