جمعه , 10 فروردین 1403

دیدار مادر و فرزند بعد از ۱۴ سال به همت مسئولان زندان‌های البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، خانمی ۱۰ سال پیش به دلیل محکومیت‌های علیه اموال از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ به زندان افتاد، او پیش از ورود به زندان هم چند سالی فرزندش را ندیده بود و از او هیچ نشانی ای نداشت. وی در مدت حضورش در زندان ضمن آموزش صنایع دستی با هنر چرم دوزی آشنا شد، پس از ۸ سال با درخواست اعسار او موافقت شد و او پس از آزادی با حمایت‌های مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت‌های پس از خروج و با استفاده از هنر چرم دوزی که در داخل زندان آموخته بود طلب طلبکاران را پرداخت کرد و در ماه مبارک رمضان با کمک خیرین به طور کامل آزاد شد.

وی علاوه بر تولید به ۳۰ نفر از خانواده زندانیان این هنر را آموزش می‌دهد و آنان را توانمند می‌سازد.

این خانم در ماه رمضان سال جاری به عنوان بانوی کارآفرین و موفق از سوی اداره کل زندان‌های البرز به شبکه ۵ سیما معرفی شد و در برنامه زنده حضور یافت و در این برنامه عنوان کرد که تنها فرزندش را ۱۴ سال است که ندیده و تنها آرزویش یافتن و دیدار با اوست.

با دستور مدیر کل زندان‌های استان و پیگیری رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت‌های پس از خروج فرزند وی از طریق کد ملی و مشخصات سجلی شناسایی و با وی تماس حاصل شد و مقدمات ملاقات مادر با فرزندش در انجمن حمایت از زندانیان فردیس مهیا گردید و این دو پس از ۱۴ سال با یکدیگر ملاقات کردند و به آرزویشان رسیدند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …