جمعه , 14 اردیبهشت 1403

جمعیت تیراندازان البرز به بیش از ۲ هزار نفر افزایش می یابد

رستم کلهر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هیات های ورزش تیراندازی  در شهرستان های چهارباغ، فردیس، نظرآباد و ساوجبلاغ فعال شده اند، افزود: طبق برنامه ریزی باید شمار باشگاه ها و ورزشکاران این رشته در مناطق مختلف استان افزایش یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با  اشاره به حضور تیم بانوان این استان در رقابت های لیگ برتر کشور گفت:  با هدف حضوری قدرتمند در رقابت های پیش روی تمرین های  تیم از ۱۰ روز آینده آغاز می شود.

کلهر  اظهار داشت :  تمرین ها  به صورت انفرادی اکنون در حال انجام است اما در قالب یک تیم و با هدف انسجام و هماهنگی هر چه بیشتر  از ۱۰ روز آینده  وارد تمرین های منسجم خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه هدف هیات  تیراندازی البرز، تیم داری در لیگ دسته یک و برتر است، اظهار داشت: بیشترین تعداد تیم لیگ برتر تیراندازی بانوان  البرزی هستند اما با توجه به بالا بودن سطح رقابت های لیگ که در آینده نزدیک آغاز می شود به دنبال رایزنی با ۲ ورزشکار دیگر برای جذب در تیم استان هستیم.

کلهر با بیان اینکه ۱۰۰ درصد ورزشکاران تیم لیگ دسته یک را ورزشکاران البرزی تشکیل می دهند ادامه داد: از دیگر اهداف هیات که در حال اجرایی کردن آن هستیم معرفی تیراندازی در بین مردم با هدف کشف استعدادها و جذب ورزشکاران بیشتر از طریق آموزش و پرورش و سایر دستگاه های مرتبط است.

سرپرست هیات تیراندازی البرز در ادامه کمبود زیر ساخت ها را یکی از مشکلات بخش ورزش استان از جمله رشته تیراندازی عنوان کرد  و افزود: سیبل ها در استان الکترونیکی نیستند و امتیازها بر اساس نوشتاری درج می شوند، به همین منظور با مذاکره با یک بخش خصوصی به دنبال این هستیم که با هدف بالا رفتن کیفیت تمرین و میزان دقت حدافل چهار خط الکترونیکی شوند.

کلهر در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با هدف اعتلای رشته تیراندازی در استان کمیته های فنی مسابقات، روابط عمومی، داوران، مربیان ،بازرسی و انضباطی ایجاد کردیم و روسای کمیته ها را از افراد مرتبط با این رشته ورزشی انتخاب شده اند.

وی در ادامه به استفاده عموم مردم از سالن تیراندازی مالک اشتر در کرج اشاره کرد و گفت: این سالن همه روزه از ساعت ۱۳ تا ۲۰  به علاقه مندان این رشته ورزشی خدمات ارایه می دهد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …