جمعه , 31 فروردین 1403

۲۷۲ واحد مسکونی برای نیازمندان البرز نوسازی و احداث شد

مازیارمحمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رقمی معادل پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، خیرین و کمیته امداد البرز، صرف خرید، احداث و تعمیر این واحدهای مسکونی شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، زکات، آورده مددجو، کمک خیران، مراکز نیکوکاری و وام قرض‌الحسنه بوده بیان داست: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۷ مورد کمک خرید و احداث مسکن روستایی و شهری و ۲۶۱ مورد تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان انجام‌شده است.
مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام بدون سود می‌باشد گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه  مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.
محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارایه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.
وی افزود: در بین سرفصل‌های مختلف خدماتی این نهاد به محرومان ۳۰ درصد از صدقه‌های البرزی‌ها به امورات مسکن خانوارهای مددجو اختصاص‌یافته است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …