یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

کارگروه های تخصصی برای حل مشکلات نقاط مختلف البرز تشکیل می شود

 مجتبی عبداللهی روز جمعه در حاشیه بازدید از پروژه های شهری و مبادی ورودی و خروجی استان در جمع خبرنگاران افزود: از مکان ها و مسیرهای متعددی دیدن کردیم که اهم آن آزادراه تهران – کرج و کرج – قزوین بود.

وی ادامه داد: همچنین شهرک ابریشم، جاده قزلحصار، کمالشهر و سایر نقاط و مکان هایی که برای ساماندهی نیاز به اتخاذ تصمیم داشت، مورد بازدید قرار دادیم.

عبداللهی با اشاره به اینکه جاده قزلحصار موانع فراوانی دارد و تصادفات بسیاری در این جاده رخ می دهد، گفت: این عوامل موجب نارضایتی مردم شده بنابراین مقرر شد پیمانکار برای تعریض جاده مستقر شود و اقدامات لازم را آغاز کند.

وی افزود: مقرر شد کمیته هایی برای بررسی مشکلات و تصمیم گیری در خصوص حل آنها تشکیل شود.

استاندار البرز اضافه کرد: در شهرک ابریشم با جمعی از مردم دیدار و گفتگو داشتیم و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

وی گفت: در محدوده کمالشهر مسیر سیاه جوی بلحاظ منظر و مسائلی که از سوی مردم مطرح است باید تصمیم گیری لازم را داشته باشیم.

تدابیر ویژه برای زیباسازی و ویرایش شهرها اتخاذ شود

عبداللهی افزود: زیباسازی، پیرایش شهری و ایجاد فضای سبز باید تدابیری اتخاذ شود و شهرداری ها باید به جد فعالیت خود را آغاز کنند.

وی گفت: امید است با وحدت و همبستگی که در البرز شکل گرفته و اراده ای که در تمام مسوولان ایجاد شده بتوانیم روز به روز در ارتقای کیفیت خدمات دهی به مردم شریف البرز موفق تر باشیم.

استاندار البرز افزود: همچنین در نماز جمعه شهرستان چهارباغ حاضر شدیم و در پایان نماز با جمعی از مردم دیدار و گفتگو داشتیم.

وی گفت: شهرستان چهارباغ تازه تاسیس شده و مردم درخواست های گوناگونی دارند از این رو تلاش می کنیم در چارچوب قانون و با دید مثبت به حل مسائل مردم بپردازیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …