شنبه , 15 اردیبهشت 1403

فراخوان پویش فرزندان روح الله در مدارس البرز

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، پویش فرزندان روح الله در مدارس این استان فراخوان شد.

فراخوان پویش فرزندان روح الله در مدارس البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ «سردار فتح الهی» هدف از فراخوان این پویش را معرفی شخصیت و سیره امام راحل و ولایت مداری مردم در قیام ۱۵ خرداد و ایجاد پیوند عمیق و محکم بین نوجوانان و جوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی ذکر کرد.
او با اشاره به اینکه جهاد تبیین، زمینه سازی برای عینیت بخشی به ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب از ماموریت‌های اصلی آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: اجرای پویش با موضوع انقلابی، مذهبی و ملی می‌تواند به عنوان یک بسته آموزشی، تربیتی و فرهنگی در دانش افزایی و مهارت دانش آموزان تاثیرگذار باشد.
او تصریح کرد: دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی و فرهنگیان استان البرز با ارائه آثاری با محور امام و اندیشه‌های آن حضرت می‌توانند در این پویش شرکت کنند.
فتح الهی بیان داشت: علاقمندان می‌توانند گزیده‌ای از وصیت نامه آن حضرت، طراحی گرافیک (پوستر لایه باز)، فایل صوتی به صورت شعر و دکلمه را حداکثر ۲ دقیقه تا ۱۷ خرداد ماه جاری به نشانی mosabeghatparvareshi ارسال کنند.
او یادآورشد: دانش آموزان در محور فعالیت‌های آموزش و پرورش قراردارد لذا ترویج اندیشه امام خمینی (ره) در مدارس البرز با رویکرد روشنگری بازخوانی می‌شود.
او با بیان اینکه بازخوانی اندیشه و افکار امام راحل برای جامعه هدف خانواده آموزش و پرورش ضرورت دارد، اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف نیز سلسله نشست‌های آشنایی با اندیشه امام و پاسخگویی به شبهات با حضور سخنرانان و یا تهیه و انتشار فایل‌های صوتی و فیلم کوتاه در بستر فضای مجازی در دستور کاری قرار گرفت.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در این مسیر به دنبال تربیت سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان با ارائه الگوی عملی از هنجار‌ها و رفتار‌های سیاسی حضرت امام راحل هستیم.
او تاکید کرد: سرود «سلام فرمانده» در گام دوم انقلاب، یکی از تاثیرگذارترین رزمایش‌های مهم فرهنگی در یک دهه اخیر محسوب می‌شود که در ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد نیز اجرا می‌شود.

استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی شاغل دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …