شنبه , 15 اردیبهشت 1403

هشت اثر معلمان تربیت بدنی البرز به جشنواره کشوری راه یافت

فرشید علیزاده روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا هدف ازبرگزاری این جشنواره را تولید محتوای الکترونیکی درس تربیت بدنی به منظور مشارکت فعال در دوره آموزشی، پژوهش محور جهت کلاس درس تربیت بدنی، افزایش تجارب تدریس و ارتقاء صلاحیت ها و شایستگی‌های حرفه ای ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سطوح منطقه، استان و کشور در دو بخش روش تدریس برتر و ابتکارات و خلاقیت برگزارشد،خاطرنشان کرد: پس از داوری۷۰ اثر ارسالی به دبیر خانه درس تربیت بدنی در مرحله استان،توسط کمیته تخصصی استان هشت اثر برتر به دبیرخانه کشوری جشنواره تولید محتوا ارسال شد.

وی بیان داشت: این جشنواره بستری مناسب برای توسعه و تعمیم درس تربیت بدنی و شناسایی و تجلیل از معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه خلاق و توانای استان است.

علیزاده با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب افزایش حضور مردم درخانه شد،اضافه کرد: در این شرایط فعالیت‌های ورزشی و حرکتی بهترین ابزار برای گذراندن اوقات فراغت و مقابله با سبک زندگی کم تحرک است.

وی تصریح کرد: جشنواره تولید محتوا می تواند بستری مناسب برای توسعه و تعمیم درس تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی و به منظور استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در راستای توسعه و ترویج ورزش و فعالیت جسمانی در منزل را فراهم کند.

وی یادآورشد: محتوای الکترونیکی با توجه به شرایط کرونا در منزل و با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در فضای خانه و وسایل و ابزار در دسترس قابل اجرا تولید شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: دربخش انفرادی این جشنواره،مریم مدرس اول از آموزش و پرورش ناحیه سه کرج و بنت الهدی روستایی از آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در بخش خلاقیت و ابتکارات منتخب استانی و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی ازتولید محتوای الکترونیکی طیبه جلیلیان،مریم شاه مرادی و لیلا مقصودی از آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان نظرآباد به عنوان دیگر آثار برگزیده استانی این جشنواره در بخش روش تدریس نام برد که به مرحله کشوری راه یافت.

علیزاده یادآورشد: در بخش گروهی این جشنواره هم اثرسمیه رضایی، فاطمه غیاثوند و سید صالح موسوی ازآموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج برتر استانی شناخته و به مرحله کشوری ارسال شد.

وی تاکید کرد: یکی از دغدغه ها آموزش و پرورش حفظ سلامت دانش آموزان و کنترل اضافه وزن آنها است زیرا بدون سلامت آنها نمی توانند آموزش ببینند.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …