پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

واگذاری قطعیِ بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به بنیاد شهید/ تعهدات و معوقات در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج، حسین فاضلی هریکندی با تشریح نتایج نشست واگذاری قطعی مالکیت بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) کرج به بنیاد شهید انقلاب اسلامی اظهار داشت: مشکلات این بیمارستان برای نزدیک به 10 سال وجود داشت که در دو سال اخیر با پیگیری جدی دادگستری کل استان البرز شاهد رفع موانع و آغاز به فعالیت این واحد درمانی بودیم.

وی افزود: اشکالاتی در واگذاری و اداره این بیمارستان وجود داشت و متاسفانه شاهد اعتراض کارکنان به جهت عدم پرداخت مطالبات پرسنلی بودیم و موضوعات مربوط به پرداخت دیون بیمارستان و مسائل دیگر عملا منتهی به تعطیلی بیمارستان شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به ادعاهای حقوقی که در این خصوص، سازمان همیاری شهرداری‌های استان و بنیاد شهید داشتند، بیان داشت: پرونده ای در مورد بیمارستان در دادگستری کل استان طرح شد که در این راستا ابتدا ضمن ابطال واگذاری، مالکیت این بیمارستان به این دو نهاد اعاده شد و در شرایطی که در پیک کرونا قرار داشتیم در بازدید رئیس قوه قضائیه از استان، این بیمارستان رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: برخی مشکلات این بیمارستان انباشت شده از قبل بود که با توجه به تصمیم به واگذاری این بیمارستان به بنیاد شهید، با پیگیری دستگاه‌های قضایی و اجرایی، ارزیابی اموال، دارایی‌های و دیون بیمارستان انجام و توافقات در این زمینه به دست آمد.

فاضلی هریکندی با اشاره به پیگیری‌های نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار سابق و فعلی و دستگاه قضایی برای احیای این بیمارستان، بیان کرد: بخش عمده این مشکلات پس از تحویل بیمارستان به بنیاد شهید، در حال مرتفع شدن است و معوقات پرسنلی و تعهدات در حال پرداخت است.

وی اضافه کرد: با توجه نیاز مردم شریف کرج به خدمات درمانی دارند ان شالله با اقدامات تکمیلی بنیاد شهید برای تجهیز کامل بیمارستان، این خدمات گسترش پیدا کرده و شاهد خدمات دهی بیشتر باشیم.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه دستگاه قضایی در هر جایی که مشکلات حقوق عامه باشد در راستای سیاست‌های کلان قوه و تاکیدات رئیس قوه قضائیه پیگیر بوده است تصریح کرد: با تلاش های انجام شده بالاخره توافق نهایی و قطعی برای واگذاری بیمارستان حضرت امام(ره) کرج به بنیاد شهید انجام شد.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …