جمعه , 14 اردیبهشت 1403

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای : ۲۱ هزار نفر در البرز مهارت آموختند

بهزاد غفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  از این تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۲ نفر دوره معادل یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۲۶۲ نفر ساعت در بخش دولتی و ۱۰ هزار و ۲۱۹ نفر دوره معادل ۲میلیون و ۵۷۲ هزار و ۳۶۰ نفر ساعت در بخش آموزشگاه های آزاد تحت نظارت این اداره کل آموزش های مهارتی را فرا گرفتند.

وی اظهار داشت: آموزش های فنی و حرفه ای در بخش های مختلفی از جمله پادگان، زندان، حاشیه نشینی شهرها، محیط کار واقعی، ثابت شهری، روستایی، عشایری، دانشگاه، اصناف، مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی، جوار کارگاهی در ۴ حوزه خدمات، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر صورت می گیرد. 

غفاری گفت: آموزش های فنی و حرفه ای  تلفیقی از علم، فن و هنر و گامی مهم و راهگشا در تأمین نیروی انسانی کارآمد است.

وی گفت: ارایه آموزش های مهارتی با هدف تامین نیاز بازار کار و ایجاد اشتغال پایدار رویکرد مهم سازمان آموزش فنی و حرفه است .

غفاری تصریح کرد: هدایت بیکاران به فراگیری آموزش ها ، تلاش در مسیر توانمندی های مهارت آموزی با هدف کسب و تجربه مهارت و افزایش قدرت درک مهارت آموزان درحوزه های وظایف شغلی از اولویت های این اداره کل است. 

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز با هشت مرکز آموزش دولتی و ۳۸۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …