چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

دستورالعمل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا به جد در البرز رعایت شود

«نور محمد فردی» روز پنجشنبه در حاشیه نشست شورای اداری البرز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  از مجموع هفت شهرستان این استان شهرستان های نظرآباد و کرج در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.
وی ادامه داد: شهرستان های طالقان و فردیس در رنگ بندی کرونا زرد و شهرستان های چهارباغ ، اشتهارد و ساوجبلاغ نارنجی هستند.
فردی بیان داشت: تاکنون ۶ هزار و ۵۶۱ نفر در اثر بیماری  کووید۱۹  در البرز جان باخته اند و در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر فوت شدند.
 رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز یادآور شد: ارایه و دریافت هرگونه خدمات در تمام مراکز دولتی، نهادها و مراکز عمومی، منوط به داشتن و ارایه کارت تزریق واکسن است. 
 وی اظهار داشت: اطلاع‌رسانی دقیق و درست و بهنگام توسط رسانه های مختلف و نقش آنها در بحرانی مانند همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ بر کسی پوشیده نیست.
وی افزود: نقش رسانه ها نه تنها در بیماری همه‌گیرکرونا بلکه در همه بحران ها تاثیرگذار و اثربخش می‌باشد. 
معاون استاندار البرز گفت: تردید ندارم که امروزه نقش رسانه‌ها در جایگاه نمایندگان افکار عمومی در مهار و کنترل بحران ها از اهمیت ویژه برخوردار است. 
فردی گفت: بهترین شیوه و رهبری در شرایط فوق العاده آن است که رسانه ها و مطبوعات  پس از نیاز سنجی و تجزیه و تحلیل شرایط بتواند بحران ها را مدیریت و کنترل کنند.  
در نشست امروز شورای اداری استان البرز  دکتر حمید شکری خانقاه مدرس حوزه ارتباطات و روابط عمومی در خصوص سواد رسانه سخنرانی داشت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …