یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

سه پایگاه امدادی اورژانس در راه های البرز گشایش یافت

دکتر مهرداد بابایی رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز  روز پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح این پروژه ها به ایرنا گفت:  پایگاه اورژانس آزاد راه غدیر در حوزه شهرستان نظرآباد ، پایگاه اورژانس آزاد راه تهران – شمال در حوزه جغرافیایی شهرستان کرج و پایگاه اورژانس  منطقه چندار شهرستان ساوجبلاغ سه پروژه امدادی هستند که امروز مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی بیان داشت: برای ساخت و تجهیز این پایگاه های امدادی به آمبولانس و تجهیزات پزشکی افزون بر ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی استان البرز هزینه شده است.

رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز افزود: با ساخت و تجهیز این پایگاه ها تعداد کل پایگاه های اورژانس البرز از ۶۶ پایگاه به ۶۹ پایگاه رسیده است.

وی افزود: اکنون نیز عملیات ساخت تعداد دیگری پایگاه اوژانس در سایر مناطق استان البرز در حال ساخت است.

استان البرز با داشتن یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور به خود اختصاص داده  ضمن اینکه بالابودن حوادث رانندگی در راه های استان سبب شده تا امدادگران اورژانس به طور شبانه روزی در محورهای مواصلاتی البرز به حادثه دیدگان خدمات ارائه دهند.

همچنین با شیوع بیماری کووید۱۹ از اسفند ماه سال ۹۸ تاکنون ، امدادگران اورژانس البرز به طورشبانه روزی در حال خدمات رسانی به بیماران کرونایی و سایر بیماران هستند.

به کارگیری بالگرد امدادی از حدود پنج سال پیش در اورژانس البرز نیز موجب شده تا خدمات رسانی این مجموعه به مناطق کوهستانی و صعب العبور استان گسترش یابد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …