شنبه , 1 اردیبهشت 1403

تولید ۳۰ میلیون قطعه انواع لوازم روشنایی در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از تولید سالیانه ۳۰ میلیون عدد انواع لامپ های کم مصرف و تجهیزات مرتبط با روشنایی در این منطقه خبر داد.

تولید ۳۰ میلیون قطعه انواع لوازم روشنایی در منطقه ویژه اقتصادی پیامبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نادر ثناگو مطلق با اشاره به فعال بودن پنج شرکت در زمینه تولید انواع لامپ و تجهیزات مرتبط با آن توسط شرکت های مستقر در این منطقه گفت: حدود ۳۰ میلیون عدد انواع لامپ و چراغ های LED، کم مصرف، چراغ های پروژکتوری، انواع برد الکترونیکی، محافظ برقی، هواکش برقی و منبع تغذیه الکترونیکی لامپ توسط این شرکت ها تولید می شود.

وی با اشاره به اشتغال زایی بیش از ۲۵۰ نفر در این شرکت ها افزود :  بخشی از این شرکت ها در حال توسعه فعالیت های خود هستند که در نهایت موجب افزایش اشتغال زایی و توسعه تولیدات این واحدهای مستقر در منطقه می شود.

ثناگو مطلق با بیان اینکه توسعه زیر ساخت ها با هدف استقرار هر چه بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از اولویت های در دست اقدام در این منطقه است افزود: در کنار این واحدهای تولید کننده انواع لامپ، تعداد دیگری از صنایع مرتبط با این تولیدات نیز  در حال گرفتن پروانه بهره برداری و راه اندازی واحدهای تولیدی خود در پیام هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …