شنبه , 15 اردیبهشت 1403

نیروهای انقلابی در رفع مشکلات مردم مسوول هستند

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سرهنگ پاسدار کرم نظری در نشست با اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بسیجیان و نیروهای انقلابی، دغدغه خدمت‌رسانی به مردم را دارند و به‌همین منظور نمی‌گذارند مردم ناامید شوند.
وی با قدردانی از همراهی شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد افرود: بسیج دغدغه خدمت به مردم را همچون شهرداری‌ها دارد و این دغدغه‌مندی در شهرکرد به‌عنوان پیشانی چهارمحال و بختیاری بیشتر است.
نظری تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و کارگروه‌های بسیج با مدیریت شهری مرکز چهارمحال و بختیاری در اجرای طرح‌های عمرانی مانند زیرگذر و روگذر میدان معلم و چهارراه آیت‌الله طالقانی، المان‌های شهری و تکمیل کمربندی جنوبی شهرکرد آماده همکاری هستند.
وی یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء طرح‌های شهری را با کیفیت بالا و کمترین هزینه انجام می‌دهد و تا شعاع ۱۵۰ کیلومتری آن، محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی می‌کند.
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد نیز با گرامی‌داشت هفته بسیج گفت: انسجام و یکپارچگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی کاهش مشکلات و معضلات شهری را به‌دنبال دارد.
ماشاءالله ایزدی تاکید کرد: امروز بسیج و سپاه پاسداران در کنار تامین امنیت و پاسداری از آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، توجه به مناطق محروم، ساخت سالن‌های ورزشی، اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و احداث پایگاه‌های بسیج در مناطق مختلف فعالیت‌های چشم‌گیری داشته است.
وی با قدردانی از زحمات سپاه و بسیج اظهار داشت: مردم به سپاه پاسداران اعتماد دارند و این اعتماد راه پیشرفت، توسعه و پیروزی را برای ایران اسلامی هموار کرده است.
ایزدی تصریح کرد: مدیریت شهری در خدمت سپاه و بسیج است و با مشارکت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ورزشی به این نهاد انقلابی کمک می‌کند.
مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد نیز گفت: افزایش تعامل بین مجموعه مدیریت شهری و بسیج ضروری است و در این راستا برنامه‌های فرهنگی اثربخشی در مناسبت‌های مختلف با همکاری سپاه و بسیج اجرا خواهیم شد.
اکبر ایازی تاکید کرد: فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی فصل مشترک همکاری شهرداری و بسیج است و مدیریت شهری با همکاری نیروهای مردمی بسیج و ظرفیت‌های این نهاد می‌تواند در رفع مشکلات مردم گام‌های موثر و شایسته‌ای بردارد.

ایمان آرش، عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد ضمن تبریک هفته بسیج و با اشاره به اینکه هرکجا تفکر بسیجی و حضور بسیج داشته است، همراه با موفقیت بوده و این یک افتخار است.

وی اظهار داشت: در سال ۱۳۵۸ با درایت حضرت امام(ره) بسیج ۲۰ میلیونی آغاز به کار کرد که امروز این نهاد مردمی با تدابیر حکیمانه رهبری، مسیر خود را طی می‌کند و  این نهاد که یادگار سلحشوران دفاع مقدس است.

در این دیدار با اهداء لوح ،از فرماندهی و معاونت‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …