پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

ارشاد استان البرز اقدامات هنجارشکنانه “سینما ساویز” کرج را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  در پی حواشی به وجود آمده در سینما ساویز کرج؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با انتقاد از بروز حواشی و اتفاقات هنجار شکن در این سینما بیانیه صادر کرد. در این اطلاعیه  که  از سوی سعید جابری انصاری، مدیرکل ارشاد استان خطاب به امت شهید پرور البرز صادر شده، آمده است:

“متاسفانه در روز گذشته در سینما ساویز کرج، اتفاقات ناهنجاری  تحت عنوان برگزاری جنگ شادی  بوقوع پیوست که خلاف ضوابط و مجوز قانونی و در مغایرت با شئون و ارزشهای اسلامی بوده است.

 در برخی از اجزای این برنامه، حرکاتی اتفاق افتاده که به هیچ وجه مورد تائید این اداره کل نبوده و اجرای هرگونه برنامه ای خلاف ضوابط و مقررات که با ارزش‌های اسلامی و هنجارهای اجتماعی مغایرت داشته باشد، از ناحیه این اداره کل به شدت محکوم و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

در دوره مدیریت قبلی این اداره کل، مجوزی تحت عنوان برگزاری جنگ شادی با سرفصل‌ها و ارائه نمونه کارهای مشخص، صادر شده که متاسفانه مجریان مراسم، با تخطی از ضوابط و مغایر با نمونه کارهای ارائه شده قبلی، اقدام به اجرای بخشهائی بصورت بداهه نمودند که خلاف ضوابط و مجوز قانونی و مغایر با ارزشهای اسلامی و انقلابی بوده است.

اداره کل ارشاد اسلامی استان البرز  قطعا در برابر وقوع چنین برنامه هائی ساکت نمی نشیند  و  از طریق مبادی ذیربط، پیگیری و برخورد قانونی و لازم با هنجارشکنان انجام خواهد شد* و در حفظ حریم ارزشها و پاسداشت خون شهدا هیچگونه تعلل و مسامحه ای نخواهید کرد.”

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …