پنجشنبه , 30 فروردین 1403

معلم بازنشسته ۲/۵ میلیارد تومان برای تکمیل مدرسه در کرج اهدا کرد

حسن مهرانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با کمک این معلم نیکوکار مدرسه حبیب بن مظاهر که در منطقه ای کم برخوردار در حوزه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج قرار دارد، تکمیل می شود.

وی بیان داشت: مدرسه حبیب بن مظاهر در ۳ طبقه در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع در حال تکمیل است که به دلیل کمبود اعتبار هنوز تکمیل نشده است.

وی تصریح کرد: با اختصاص این اعتبار مدرسه حبیب بن مظاهر تا نیمه اول آذرماه تکمیل و به آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج تحویل داده می شود.

مهرانی با بیان اینکه تفاهم نامه تکمیل این مدرسه با حضور رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و رییس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز صورت گرفت، یادآورشد: تکمیل این مدرسه برای حضور دانش آموزان در کلاس های درس از جمله مطالبات اولیای دانش آمزان با توجه به کمبود فضای آموزشی دراین منطقه کم برخورداراست.

وی ادامه داد: یکی از دلایل اصلی کمبود فضاهای آموزشی در استان البرز مهاجرپذیری است به گونه ای که رشد جمعیت دانش آموزی برای البرز زمینه ساز مشکلات فراوانی شده است.

خیرین نیک اندیش تا کنون تعداد ۳۶۵ مدرسه با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومان در استان البرز با هدف گسترش عدالت آموزشی و ترویج کمک در امر مقدس مدرسه سازی با زیربنای ۲۵۱ هزار و ۶۵۴ مترمربع  و با  چهار هزار کلاس درس ساخته اند.

استان البرز ۵۰۰ خیر مدرسه ساز فعال دارد و بر اساس آمار منتشره مسوولان استان البرز ، سالانه بیش از ۸۰ هزار نفر به جمعیت این استان افزوده می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …