چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

آغاز جشن نیکوکاری در مدارس البرز

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز، گفت: جشن نیکوکاری با شعار «بهارهمدلی، شکوه مهربانی» در مدارس استان آغاز شد.

آغاز جشن نیکوکاری در مدارس البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، فرشته فهمیده با اشاره به اینکه دانش آموزان نیازمند استان چشم انتظارحمایت خیران به ویژه در روز‌های پایانی سال هستند، افزود: البرز حدود ۲۶ هزار دانش آموز نیازمند دارد که برای حمایت هرچه بیشتر از این دانش آموزان به همراهی نیکوکاران و مردم خیر استان نیاز داریم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز: در آستانه سال نو برای تامین بخشی از مایحتاج و هزینه‌های دانش آموزان نیازمند مدارس استان انتظار همدلی و همراهی اولیا و فرهنگیان وجود دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: حدود پنج هزار دانش آموز بی بضاعت استان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز قرار دارد.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری روحیه تعاون و همکاری را در بین دانش آموزان تقویت می‌کند، اضافه کرد: برپایی جشن نیکوکاری در بستر فضای شاد و عمومی مدارس تاثیر مثبتی بر تقویت آرمان‌های دینی، اسلامی و انقلابی دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد:با تمام مشکلات اقتصادی موجود در کشور شاهد افزایش کمک به نیازمندان توسط اقشار مختلف جامعه هستیم که بیانگر حس نوعدوستی و نیکوکاری است.

فهمیده گفت: مرکز نیکوکاری فرهنگیان استان البرز نیز با هدف حمایت از دانش آموزان و فرهنگیانی که مشکل مالی یا بیماری صعب العلاج دارند در آموزش و پرورش استان راه اندازی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: خیرین نیک اندیش کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش با شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ واریزکنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …