چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

آزادی یک محکوم به قصاص در کرج

این فرد متهم به قتل، نزدیک به ۷ سال در زندان بود و پس از سیر مراحل رسیدگی بر اساس حکم صادره از شعبه اول دادگاه کیفری یک استان و تایید دیوان عالی کشور به قصاص نفس محکوم شد.

آزادی یک محکوم به قصاص در کرجبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس شورای حل اختلاف استان البرز گفت: یک محکوم به اعدام در ماه مبارک شعبان با گذشت خانواده مقتول در نتیجه تلاش اعضای شورای حل اختلاف کرج بخشیده شد.

احمد نوروزی افزود: با توجه به دادنامه و حساسیت زیادی که در خصوص پرونده به دلیل نحوه قتل وجود داشت اولیای دم به هیچ وجه حاضر به مذاکره و حتی حضور در شورا نبوده و خواستار اجرای حکم قصاص بودند.

او تصریح کرد: با توجه به مراجعات متعدد خانواده مددجو و تلاش‌های صورت گرفته توسط اعضای شورای حل اختلاف کرج؛ بالاخره اولیای دم مقتول در دفتر شعبه 74 شورای حل اختلاف مستقر در ندامتگاه کرج و اجرای احکام کیفری حضور یافته و بدون دریافت هیچگونه مبلغی از انجام حکم قصاص انصراف و رضایت بی‌قید و شرط خود را اعلام کردند.

رئیس شورای حل اختلاف استان البرز گفت: پس از سیر مراحل قانونی، مددجو بر اساس حکم دادگاه از بابت جنبه عمومی به 4 سال حبس محکوم شده بود که با پیگیری‌های انجام شده از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …