پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

بهبود آمار اشتغال فناوران با فعالیت ۲۸۳ شرکت دانش‌بنیان در البرز

جانشین رئیس ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری البرز گفت: در استان البرز ۲۸۳ شرکت دانش بنیان فعالیت می‌کنند و آمار اشتغال فناوران البرز از میانگین کشوری بیشتر است.

بهبود آمار اشتغال فناوران با فعالیت ۲۸۳ شرکت دانش‌بنیان در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز البرز، عزیزالله حبیبی گفت: برنامه‌های هفته گرامیداشت پژوهش و کارآفرینی در سطح ملی، استانی و دستگاهی برگزار می‌شود و هر مجموعه‌ای نسبت به فراخوان خود اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های امسال از شهریور ماه کلید خورده و کار‌های عملی آن انجام شده است، گفت: شورای سیاست گذاری تشکیل شده و روسای کارگروه‌ها اعضای آن تعیین و شروع به کار کرده اند.

حبیبی اضافه کرد: برگزیدگان مختلف در سطح دانش آموزی، فن آوران برتر و … وجود دارد که حدود ۵۰ نفر را در سطح استانی تقدیر می‌کنیم که در مجموع سطوح مختلفی در بخش فن آوری، خلاقیت و پژوهش‌های دانش اموزی و … حضور دارند.

او افزود: افرادی دارای ابتکار و خلاقیت در حوزه پژوهش، شرکت کنندگان و پژوهشگران دانش آموزی و کسانی که در سطوح مختلف ابداع و نوآوری داشته اند هم در فرصتی مناسب قدردانی می‌شوند.

رئیس دانشگاه خوارزمی گفت: در استان البرز ۲۸۳ شرکت دانش بنیان فعالیت می‌کنند و آمار اشتغال فن آوران البرز از میانگین کشوری بیشتر است.

او افزود: تاکنون ۲۴ دستگاه و مرکز برای مشارکت در ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش استان اعلام آمادگی کرده اند و همچنین در این نمایشگاه از محصولات فناورانه رونمایی می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …