جمعه , 31 فروردین 1403

برنامه های استکبارستیزی در بستر شاد البرز آغاز شد

فرشته فهمیده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی و ۱۳ آبان به دلیل شیوع کرونا و محدودیت‌های صورت گرفته به جای میدانی به شکل محتوایی برای دانش‌آموزان سازماندهی و در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: با  توجه به اهمیت مناسبت ۱۳ آبان به عنوان یک فرصت تربیتی ، با وجود شرایط نامناسب به لحاظ شیوع کرونا، برنامه‌های محتوایی و بصیرتی در فضای مجازی در مدارس انجام شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره اینکه معلمان در ساعت تدریس به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی چند دقیقه ای از وقت کلاس خود را برای بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان در خصوص نقش دانش آموزان در دوران دفاع مقدس و اهمیت ۱۳ آبان اختصاص می دهند، یادآورشد: برای این منظور مدیران و معلمان مدارس برنامه‌های مختلف در قالب موسیقی، انیمیشن، موشن گرافی و سایر اشکال هنری به تفهیم اهداف و چرایی ۱۳ آبان به دانش آموزان می پردازند.

فهمیده بیان داشت: هفته بسیج دانش آموزی فرصت خوبی است تا دانش آموزان مطلع شوند که چرا به آمریکا «نه» می‌گوییم و در این خصوص روشنگری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های مختلف شامل تشکل‌های دانش‌آموزی، بسیج و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان برنامه های خوبی را در فضای مجازی در دستور کاری خود قرار داده اند.

وی اضافه کرد: آشنایی دانش‌آموزان با آرمان‌های دفاع مقدس و تربیت نسل انقلابی هدف اصلی بسیج دانش‌آموزی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: از مجموع ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز کشور ۳۷۴ شهید آنان البرزی  هستند.

وی عنوان کرد: بسیج دانش آموزی به عنوان فراگیرترین سازمان،  هدفش کمک به دستگاه تعلیم و تربیت در جهت تحقق اهداف سند تحول بنیادین، اجرایی کردن گام دوم انقلاب و تبیین گام دوم برای دانش آموزان است.

فهمیده افزود: براین باوریم که عزت، سرافرازی و شکوه ایران اسلامی و حاکمیت ارزش ها و کرامت انسانی به عزم، همت و تلاش نوجوانان و جوانان وابسته است.

وی تاکید کرد: بنا بر تاکید وزارت آموزش و پرورش  هیچ برنامه پرورشی به لحاظ شیوع کرونا تعطیل نیست و فقط شکل و شیوه اجرای  برنامه متناسب با شرایط روز تغییر کرده است.

شهید محمدحسین فهمیده در آبان ماه سال ۱۳۵۹ و در سن ۱۳ سالگی با بستن مواد منفجره به کمر خود زیر تانک دشمن رفت و به شهادت رسید که امام خمینی (ره) او را رهبر نامید.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …