یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

عرضه دستاورد‌های هنرمندان صنایع دستی در فردیس

دستاورد‌های هنرمندان صنایع دستی و هنر‌های سنتی امروز در آموزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرک ۱۷ شهریور فردیس به نمایش درآمد.

دستاورد‌های هنرمندان صنایع دستی در فردیس به نمایش درآمدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، رییس اداره صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان فردیس در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر از هنرمندان صنایع دستی، به نمایش عرضه گذاشته شد.

احد گرشاسبی افزود: دستاورد‌های هنرمندان در زمینه‌های سفال، سرامیک، چرم، گلیم، معرق و چوب، سوغات، میناکاری، قلم کاری، زیور آلات سنتی و منبت چوب در معرض دید عموم گذاشته شده است.

او گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی علاقمندان با فرهنگ اصیل و صنایع دستی، احیا و بقای این صنعت و نیز توسعه و ترویج کالا‌های بومی و محلی در فردیس برپا شد.

گرشاسبی افزود: ارائه تولیدات هنرمندان صنایع دستی و معرفی بیشتر این محصولات به مردم، سبب رونق فرهنگ و تشویق هنرمندان به این رشته‌ها می‌شود.

او گفت: این نمایشگاه با همکاری سپاه فردیس و آموزشگاه هنری سراج برای یک هفته برپا است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۹ الی ۱۸ بعدازظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …