پنجشنبه , 9 فروردین 1403

معاون استاندار البرز بر جمع آوری معتادان و متکدیان متجاهر تاکید کرد

نورمحمد فردی  روز چهارشنبه با بیان اینکه امروز صبح مراسم غبارروبی امام زاده حسن (ع) با حضور استاندار، معاونین وی و جمعی از مدیران ذیربط و معتمدین برگزار شد، افزود: در این مراسم یکی از زائرین مشکلات جمع آوری متکدیان و معتادین متجاهر را گزارش کردند.
وی ادامه داد:  بلافاصله در این خصوص با فرمانداری کرج هماهنگی لازم انجام شد و مقرر شد با توجه به اینکه مسوولیت ستاد ساماندهی، جمع آوری و نگهداری و مدیریت متکدیان با فرمانداری می باشد با حضور مدیران دستگاههای ذیربط نسبت به ساماندهی و نظارت و جمع آوری متکدیان اقدام لازم را معمول دارد. 
معاون استاندار البرز اضافه کرد: در هر صورت تامین امکانات و تجهیزات برای متکدیان به عهده شهرداری است و مدیریت و هماهنگی به عهده فرمانداری است که باید برابر دستور العمل ارسالی هرکدام از دستگاههای ذیربط با هماهنگی و در اجرای قانون وظایف مربوط به خود را انجام دهند. 
وی گفت: استان البرز یکی از معدود استان هایی است که فاقد مرکز ماده ۱۶ می باشد در این خصوص پیگیری های زیادی صورت گرفته که با حمایت، پشتیبانی و تدبیر استاندار همراهی و همکاری  اعضای شورای هماهنگی مواد مخدر محلی مناسب در ماهدشت به عنوان مرکز ماده ۱۶ تامین و  مورد بهره برداری قرار گرفت.
 اکنون  بعد از غربالگری بیش از ۲۲۵ نفر معتاد متجاهر، شناسایی، جمع آوری و در مرکز ماده ۱۶ کرج نگهداری می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …