شنبه , 15 اردیبهشت 1403

مسوولان امر بر تخلفات انتخابات فردیس رسیدگی کنند

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز سه شنبه به ایرنا گفت که با برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد بعضی از نامزدها با تخلفات سنگین وارد شورا شدند که مورد حمایت ما نیست.

وی اظهار داشت: از طرفی ما مسوول بررسی قضیه نیستیم ولی هیات نظارت استان و نمایندگان مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای می خواهم در این قضیه کوتاه نیایند.

وی اضافه کرد: مردم یادشان نمی روند و در مرحله بعدی انتخابات در ذهنشان می ماند که از حق و حقوقشان دفاع کردیم.

امام جمعه فردیس تاکید کرد:  مردم دنبال این بودند که اگر خلافی واقع شده که قطعا بخاطر اسناد و مدارکی که وجود دارد خلاف و تخلف شده، مسوولان امر مصلحت اندیشی نکنند.

وی اظهار داشت: این کسانی که وارد شورا شدند می خواهند قانون وضع کنند و از حقوق مردم دفاع کنند اگر خودشان درمرحله اول با قانون شکنی و ساختار شکنی وارد این جایگاهها شوند دیگر توقع این نیست که منافع مردم را شخم نزنند.

امام جمعه فردیس گفت: در صندوقی که این افراد تخلف و خرید و فروش رای انجام دادند باید رای انها در آن صندوق باطل شود.

وی گفت: اگر این اتفاق بیفتد مردم خوشحال می شوند و هم از آراء مردم صیانت می شود.

ایمانی افزود: اگر قرار باشد با خرید و فروش رای افراد وارد شورا شوند لزومی ندارد تبلیغاتی صورت بگیرد.

وی افزود: مردم به ستوه می آیند که چرا اموالشان در شهر مورد دستبرد واقع می شود و کسی که هیچی ندارد وارد شورا می شود و طی این چهار سال میلیارد ها تومان صاحب سرمایه می شود. 

ایمانی گفت: متأسفانه شنیده شده است که برخی افراد تصور می کنند که امام جمعه در نظارت و تائید صلاحیت این افراد نقش داشته است و گفته شده که امام جمعه به نمایندگان مجلس گفته که موضوع رسیدگی به تخلفات افراد هرچه سریعتر فیصله پیدا کند.

وی افزود: در صورتی که این چنین نیست و بارها و بارها بنده هم از هیات نظارت و هم از نمایندگان مجلس خواستار رسیدگی کاملاً جدی به  موضوع تخلفات گسترده را بوده ام.

وی با تشکر از مطالبه گری که توسط شهروندان دلسوز بعد از برگزاری انتخابات و تخلفات صورت گرفت، اذعان کرد که این مطالبه گری مردم یعنی پویایی شهر و شهروندان که به نوعی هم مصداق امربه معروف و نهی از منکر می‌باشد.

شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمیعت در جنوب کلانشهرکرج مرکز استان البرز واقع شده است.

انتخابات سیزدهیمن دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه در سراسر کشور برگزار شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …