جمعه , 21 اردیبهشت 1403

 واحد غیر مجاز  تولید سرکه در ساوجبلاغ پلمب شد

به گزارش روز سه شنبه  روابط عمومی اداره کل استاندارد البرز ، در بازرسی از این واحد متخلف، ضمن اخطار ممنوعیت فعالیت به لحاظ عدم رعایت الزامات استاندارد، دو خط این واحد  پلمپ و روند اجرای اقدامات قانونی جهت برخورد با این تخلف آغاز شد.

در این گزارش تصریح شده است اداره کل استاندارد استان با تولید کنندگانی که جان و مال مردم برای آنها مهم نیست و به تولید محصولات غیر استاندارد ادامه می دهند قاطعانه برخورد قانونی خواهد کرد. 

 ضمن توصیه به شهروندان البرزی مبنی بر توجه خاص به علامت استاندارد هنگام خرید محصولات  آمده است : سیاست این اداره کل ترویج فرهنگ استاندارد سازی و حمایت از تولید کنندگان با کیفیت استان است.

در ادامه گزارش ضمن توصیه به شهروندان البرزی مبنی بر توجه خاص به علامت استاندارد هنگام خرید محصولات  آمده است : سیاست این اداره کل ترویج فرهنگ استاندارد سازی و حمایت از تولید کنندگان با کیفیت استان است.

این گزارش می افزاید: این اداره کل در صورت مشاهده تولید غیر استاندارد، ضمن دعوت به استاندارد سازی و ارایه مشاوره به واحد تولیدی، تذکر و اخطار جهت رعایت مقررات و استاندارد سازی را در دستور کار قرار می دهد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …