جمعه , 10 فروردین 1403

غریو البرز علیه اغتشاشگران/۱۳ آبان محل بیعت دوباره مردم با نظام

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارره با استکبار جهانی از صبح امروز جمعه با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش آموزان در استان البرز آغاز شد.

مردم استان البرز با حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان علاوه بر اعلام انزجار از اغتشاشگران بار دیگر با ارمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

دانش‌آموزان البرزی حضور پرشوری در راهپیمایی ۱۳ آبان دارند تا در روزی که به نام آنها نامیده شده است نشان دهند که آگاهانه با نظام و ولایت تجدید بیعت می‌کنند.

گفتنی است این آیین باشکوه در سراسر استان البرز از جمله هشتگرد، طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ، نظرآباد، اشتهارد همزمان با دیگر شهرهای کشور در حال برگزاری است. همچنین مراسم ۱۳ آبان در شهر فردیس پس از اقامه نماز برگزار خواهد شد.

شعارهای از جمله «مرگ بر استکبار»، «مرگ بر آمریکا»، «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و… در حمایت از انقلاب اسلامی و رهبر جمهوری اسلامی از سوی شرکت کنندگان در این راهپیمایی به گوش می‌رسد.

راهپیمایی امروز با همه سال ها فرق دارد؛ جوانان، نوجوانان، مردان، زنان و کودکان البرزی در حالی به میدان آمده اند که شب گذشته اغتشاشگران با اتفاقاتی که رقم زدند، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا رعب و وحشت در دل این مردم بیندازند، غافل از اینکه درخت انقلاب تنومند است و ما اجازه نمی دهیم تبر دشمن، شاخ و برگ آن را قطع کند.

به میان انبوه جمعیت می روم، دخترک کوچکی که مقنعه سفید رنگی به سر دارد، روی شانه های پدرش نشسته و از بالا نظاره گر این همبستگی است، در حالیکه نوشته زرد رنگ «مرگ بر تروریست» را در دست گرفته و فریاد «مرگ بر آمریکا» سر می دهد.

تماشای این لحظات غرورآفرین، شوری دوباره در دلم برپا می کند، به آنها نزدیک می شوم و از دخترک سوال می کنم: «مگه تو می دونی تروریست کیه؟» پاسخ می دهد: «بله خاله، همون که دست آرتین رو با تفنگ زد.» در مقابل این کلام او، سکوتی معنادار می کنم زیرا فکر نمی کردم با این سن و سال کم، معنای تروریست را بداند.

دانش‌آموزان و مردم انقلابی البرز با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز نشان دادند که به پیروی از خط امام و رهبری و با استعانت به روح بلند سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان در میدان هستند.

البرز سرزمین اقوام، محکم و استوار در برابر کینه ورزان سینه سپر کرده تا این بار همچون حماسه های لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در هشت سال دفاع مقدس و عرصه های سیاسی و الهی درس بزرگی به دشمنان اسلام، قرآن، نظام اسلامی و ارزش های الهی بیاموزد.

امروز خیابان های کرج و ۱۶ شهر دیگر استان البرز شاهد جوش و خروش قشرهای مختلف مردم اعم از دانشجویان، دانش آموزان، کشاورزان، بازاریان، کسبه، کارگران، جانبازان، ورزشکاران، بسیجیان و سایر قشرها است تا بار دیگر با آرمان های والای خمینی کبیر (ره)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و شهدای والامقام تجدید میثاق کنند.

مردم البرز که در این روزها اقدمات آشوبگرانه برخی عوامل خودفروخته، خشم آنان بر افروخته به میدان آمده اند تا به دشمنان بگویند، ما حافظ ایران و ارزش های دینی هستیم و دست از نظام اسلامی و آرمان های والای شهدا بر نمی داریم.

روز گذشته برخی افراد آشوبگر به بهانه چهلمین روز دو تن از جانباختگان حوادث اخیر استان البرز اقدام به بستن آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سیکنه کرج کردند که مردم انقلابی البرز را به خشم آورد و قشرهای مختلف مردم در فضای مجازی این حرکت هنجارشکنانه را محکوم کردند.

اینک البرزی ها در پاسخ به این گونه افراد و دشمنان خارجی محکم و استوار پا به راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گذاشته اند و عزم خود را برای فداکاری و جانفشانی جزم کرده اند.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در کلانشهر کرج از ساعت ۹:۴۵ از میدان توحید آغاز و در مصلای امام خمینی (ره) شهر با شرکت در نماز دشمن شکن جمعه پایان می یابد.

امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان، اشتهارد، فردیس و چهارباغ استان البرز برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …