پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

قدرت دفاعی قابل معامله نیست

امام جمعه کرج:

امام جمعه کرج به موضوع احیای برجام اشاره کرد و خواستار هوشیاری در برابر ترفندهای دشمنان در مذاکرات شد و گفت: حضور منطقه‌ای و عمق راهبردی و پیشرفت‌های هسته‌ای و قدرت دفاعی قابل معامله نیست.

قدرت دفاعی قابل معامله نیستبه گزارش خبرگزاری صدا  و سیما، مرکز البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در نماز جمعه ۲۰ اسفند کرج به فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا و تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: شهدا جان خود را برای تداوم انقلاب و کوتاه کردن دست اجانب فدا کردند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه استان البرز ۵۰۰۰ شهید دارد اما سوال این است که چند نفر از دانش‌آموزان با این شهدا آشنا هستند، افزود: در رساندن پیام شهدا به مردم ضعیف عمل کرده‌ایم. دانش‌آموزان باید درباره تقدیم شهدا در راه دفاع از میهن آشنا شوند.

او با اشاره به برگزاری مراسم روز درختکاری در استان، گفت: کاشت نهال به نام ۵ هزار شهید استان اقدام زیبایی بود.

حسینی همدانی با بیان اینکه خاطرات شهدا زنده کننده دل و روح انسان است، اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا در روز عید اقدام مهمی بود که به فراموشی سپرده شد و باید در سال جدید احیا شود.

به گفته امام جمعه کرج: برخی از خانواده‌های شهدا از ناهنجاری‌های اجتماعی ناراحت هستند؛ برخی امروز در ملاءعام حرمت‌شکنی می‌کنند و این زیبنده نظام اسلامی نیست و باید با تخلفات مقابله شود.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: دستگاه قضایی و انتظامی باید با ناهنجاری‌های استان البرز مقابله کنند، حکومت اسلامی موظف است در مقابل حرام و گناه ایستاده و با آن مقابله کند. برخی مراسمات برگزار شده در استان البرز حرام است، مراسمی در یک سالن گرفته می‌شود که شئونات در آن رعایت نشده و حرام بین است و انتظار از دستگاه‌های مسئول مقابله با این اتفاقات و ناهنجاری‌ها است.

امام جمعه کرج درباره فروش برخی لباس‌های نامناسب در کرج هم تذکر داد.

نماینده ولی فقیه در البرز در ادامه به موضوع احیای برجام هم اشاره کرد و خواستار هوشیاری در برابر ترفندهای دشمنان در مذاکرات شد و گفت: حضور منطقه‌ای و عمق راهبردی و پیشرفت‌های هسته‌ای و قدرت دفاعی قابل معامله نیست.

او افزود: مردم ایران به غرب بی اعتماد هستند، غرب باید تضمین دهد و تعهدات غربی‌ها باید راستی آزمایی شود. ۱+۴ نباید به خطوط قرمز ایران نزدیک شوند، تیم مذاکره کننده همه شروط و اصول مورد نظر در مذاکره را باید برای حصول نتیجه رعایت کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …