پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

مبنای بودجه پیشنهادی شهرداری کرج برای احداث مراکز فرهنگی و هنری شهر مشخص نیست

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  حجت الاسلام علیرضا سعیدی  در کمیسیون تلفیق با موضوع بررسی بودجه معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج برای سال 1401 اظهار داشت: برخی مراکز همچون مدارس دارای مراجعه روزانه هستند و بعضی از آنها در وضعیت بهداشتی بسیار نابسامانی قرار دارند.

وی افزود: میزان مراجعات مردمی باید یکی از محورهای تصمیم گیری در خصوص صرف اولویت‌های بودجه قرار گیرد. 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با بیان اینکه حتی درباره ساخت مسجد هم باید نیازسنجی صورت گیرد که آیا اضافه کردن این مکان در شهر مورد نیاز هست یا خیر، بیان کرد:  اکنون در دوره ای از نظام جمهوری اسلامی قرار داریم که باید به سمت جلب سرمایه‌های اجتماعی حرکت کنیم و این امر تنها با ایجاد رویدادها و پدیده‌های اجتماعی اتفاق می افتد. 

سعیدی با بیان اینکه باید نگاه درست و فارغ از تعصبات به جامعه هدف داشته باشیم ، گفت:  اگر می خواهیم مشکلات کشور را درمان کنیم و کار فرهنگی انجام بدهیم باید با ذائقه مردم شروع کنیم و بودجه را نیز بر  همین اساس مدیریت کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با تاکید بر اینکه برنامه ریزی فرهنگی باید بر اساس ذائقه و سلیقه مردم تعیین شود، گفت: مبنای دفترچه بودجه پیشنهادی شهرداری کرج برای احداث مراکز فرهنگی و هنری شهر مشخص نیست.

انتهای پیام/ ع

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …