جمعه , 31 فروردین 1403

دست اندرکاران اصناف هرچه سریع تر واکسیناسیون خود را کامل کنند

بهروز حصاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت  که اجرای طرح ضریتی پایش واکسیناسیون دست اندرکاران اصناف از اوایل آبان ماه سال جاری در استان البرز اجرا  که با مشارکت حداکثری روبرور شده است.

وی اضافه کرد:  این طرح ضربتی با حضور ۵۰ تیم میدانی متشکل از بازرسان معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف، اتحادیه ها ، بسیج اصناف و علوم پزشکی به صورت ویژه اجرا شده است.

 حصاری، از تمام صنوف این استان خواست با توجه  به حساسیت کار فعالیتشان  هرچه سریع تر نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند چرا که برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، شرط ادامه فعالیت صنوف و کارخانه ها مشروط به تزریق واکسن است .

وی خاطرنشان کرد: تیم های بازرسی اصناف و علوم پزشکی نظارت ویژه بر صنوف را خواهند داشت و چنانچه متصدی  وکارکنان واحد صنفی واکسن تزریق نکنند برخورد قانونی خواهد شد.

حصاری  گفت: تزریق واکسن یک تکلیف اجتماعی است اما برای صنوفی که عرضه مواد غذایی و بهداشتی را دارند به عنوان یک اولویت است .

بیش از ۱۲۰ هزار واحدصنفی تولیدی ، توزیعی و خدماتی دراستان البرز فعالیت می کنند.

تاکنون در استان البرز بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن تزریق شده که حداقل یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر معادل ۸۰ درصد جمعیت استان دز اول را دریافت کرده اند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …